{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.171 visninger | Oprettet:

Dyrlæge tæt på Aalborg / i oplandet {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg vil høre, om der er nogen herinde, der kan anbefale en dyrlæge tæt på Aalborg, der ikke er så dyr.

Den, jeg normalt bruger, vil have følgende beløb, når jeg skal have mine katte neutraliseret:

Hankat: Kastration, øretatt. + gebyr: 960,-
Hunkat: Sterilsation, øretatt. + gebyr: 1460,-

Er det ikke dyrt?

Har hørt om en meget billig en i Ulsted, men har desværre også hørt dårligt om ham. Og der skal jo helst være styr på tingene.

Glæder mig til at høre fra jer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrlæge tæt på Aalborg / i oplandet
  • #1   1. sep 2010 Jeg ville aldrig tage min kat til ham i ulsted, har ikke hørt noget godt om ham...jeg skifter nu til ham i vodskov, han er billigere end dem der ligger i aalborg og jeg har hørt godt om ham, men har som sagt ikke prøvet ham endnu..

• #3   1. sep 2010 vi har dyrhospitalet i aalborg (aalborg dyrehospital) de er rigtigt søde og de gøre alt for at dine dyr har det godt (= de er godt nok lidt dyre' vi skal give 3. 500 kr for øremærke ovs. Men de gøre deres job ordenligt, og det vil jeg godt betale mere for, + de tager en halv times snak og sætter af til kattene hvis man har 2 (=

• #4   1. sep 2010 Anne P - jeg er ikke villig til at spare på mine dyrs bekostning - derfor spørger jeg om andre dyrlæger end lige Dr. Thomsen :o)

Omvendt er jeg heller ikke villig til at betale 3.500. Det er lige i overkanten. Men sådan er det jo, når man er "de kendteste" i byen...
    :o)

• #5   1. sep 2010 Synes bestemt ikke det lyder dyrt. Men du kan du google priserne hos de forskellige dyrlæger

• #7   1. sep 2010 Det er sjovt så forskellige opfattelser, folk kan have. I mener faktisk, at det er billigt, mens dem jeg har spurgt (venner, kolleger, osv) synes det lyder meget dyrt. Hmm... :o)

• #8   1. sep 2010 så vidt jeg husker er det ca det samme jeg giver i Svenstrup og jeg synes bestemt ikke det er dyrt
    . Kastration, hankat Omfatter overvåget narkose, operation, smertebehandling og
    overvåget opvågning
    Rabat ved flere katte. Forhør om prisen.
    803,13
    Sterilisation, hunkat
    Omfatter overvåget narkose, operation, smertebehandling og
    overvåget opvågning. Evt. medicin til hjemsendelse takseres
    særskilt. Fjernelse af sting efter operationen er gratis.
    Rabat ved flere katte. Forhør om prisen.
    1406,88
    Øretatovering i forbindelse med
    anden narkose
    Vi anbefaler øretatovering af alle katte. Omfatter tatovering og
    indberetning til Dansk Katteregister samt registreringsgebyret til
    registeret.
    363,75

• #9   1. sep 2010 Tak for det Marianne. Nej, kan da godt se, at det måske ikke er så dyrt endda...

• #10   1. sep 2010 Jeg bruger også dyrlægerne i Svenstrup, men overvejer at skifte til dyrehospitalet Hobrovej (det ved sygehuset) når de åbner den nye klinik ved storcenter, de skulle heller ikke være så dyre igen. Jeg synes ham dyrlægen i Svenstrup, virker fraværende og lidt ligeglad.
    Nogen der har erfaringer med dyrehospitalet Hobrovej?

• #11   2. sep 2010 dyrehospitalet hobrovej er dygtige, men ikke billigere end svenstrup.

• #12   2. sep 2010 Jeg kan varmt anbefale Thorsteinn i Vodskov. Han er dygtig, tager sig god tid og er ikke så dyr.

• #13   2. sep 2010 Heidi: Jeg var inde at se på en vaccination og sundhedsundersøgelse skulle være lidt billigere, men ikke meget. Men hvis personalet er dygtige må det også gerne koste lidt.

• #14   2. sep 2010 ja selvfølgelig og de er meget søde derinde og tager sig god tid..jeg har cirkuleret rundt mellem nogle forskellige i Aalborg for at finde den rigtige for mig og jeg synes at rent prismæssig ligger de ret tæt for der hvor den ene er lidt billigere med en ting er de måske lidt dyrere med andre ting så alt i alt tror jeg der ikke er den store forskel medmindre du tager udenfor aalborg..;0)

• #15   2. sep 2010 Nu har jeg kontaktet Vodskov Dyreklinik (Thorsteinn), som Heidi og Lotte J anbefaler, og han virker rigtig venlig, og så er han 530 kr. billigere end min egen. Så ham nupper jeg :o)

Mange tak for jeres svar. Det er dejligt med lidt insiderviden :o)

• #16   2. sep 2010 gi lige en tilbagemelding..jeg skal op til ham om 3 uger (første gang)
    Hvad tog han for kastaration?

• #17   2. sep 2010 Haha Heidi. Meget sjovt. Måske han giver os forskellige priser :o)

Jeg fik en samlet pris på sterilisation af min hunkat, kastration af min hankat, øretattovering af dem begge samt registrering i det Danske Katteregister: 1890,-

Skal også derop om 2-3 uger. Har han givet dig en pris?

• #18   2. sep 2010 nej men jeg ringer til ham på mandag..skal ha 2 piger stereliseret og 1 han kastreret..

• #19   2. sep 2010 Okay.. jamen så har du da lidt at gå efter. Så håber vi, vi har valgt rigtigt!

• #20   2. sep 2010 ja det håber jeg ;0)

Kommentér på:
Dyrlæge tæt på Aalborg / i oplandet

Annonce