Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Underlig appetit... :)
  • #1   1. sep 2010 tomat og peberfrugt også

• #2   1. sep 2010 Miv vi har, elsker også grønt, dog mest ærter, majs og agurk smiley
    Filla gider ikke rigtigt.
    Kød kan vi sagtens lade stå ubevogtet i køkkenet, men det kan vi ikke med salat, der skal låg på smiley

• #3   1. sep 2010 Madeleine spiser også alt hvad der spises kan, mens Rottweiler kun gider det der er snasket smiley

• #4   1. sep 2010 Silke kan også godt lide ost. men også franskbrød med leverpostej smiley

• #5   1. sep 2010 Mine har en lidt sød tand så der ryger både kage, müslibar og figenstænger med nødder ned, hvis de kan se sit snit til det. Ost er de også vilde med. Min svigerindes kat spiser vindruer og min kollegas kat ynder at spise rosiner.

• #6   1. sep 2010 vil egentlig godt vide, hvor mange af jer, har prøvet at stikke et løg ned til dem, når i var i gang med at skære det?

har jeg prøvet. Silke stak godt nok hurtigt sit hoved væk igen smiley Men når den jo var så nysgerrig efter at se, hvad jeg lavede, så skulle den da også se det. hehe

• #7   1. sep 2010 her i huset er Bon Bon vild med en god hjemmebagt bolle med ost .-) så det kan være temmelig sjovt at holde fødselsdag herhjemme smiley

• #8   2. sep 2010 Da jeg boede hjemme havde vi en kat der var helt ekset med pebermyntedråber... og tog vi kamfercreme på hænderne begyndte den at savle og vilde slikke det af...
    Virkelig underlig kat smiley

• #9   2. sep 2010 løg er også giftige for katte Heidi N smiley det er også det margrethe prøver at fortælle, min mis synes også det er spændende når jeg laver salat , men løg er osse spædende lige indtil jeg skærer i det og han kan lugte dufte smiley ...

min mis er vild med agurk , og når jeg spiser pistagenødder tror han det er hans godbidder smiley

hehe

• #10   2. sep 2010 hehe jeg tuder simpelthen også som bare fand** :b men godt smager det jo smiley hehe .. ej de små kræ tror jeg ikke har godt af løg smiley

• #11   2. sep 2010 jeg giver ikke løg til min kat. Det var kun en gang, hvor den ville lugte til det. Den vil lugte til alt, hvad jeg har i hænderne smiley

Men vidste faktisk ikke at løg er giftigt for katte. Må de heller ikke spise det. Fordi synes en gang jeg gav den noget af min mors hjemmelade frikadeller, som jeg ikke kan lide, og den spiste det. Men der skete ikke noget. Den kastede ikke op eller fik det dårligt.

• #12   2. sep 2010 tror som sådan ikke der sker så meget ved det , min kat har også smagt frikadelle smiley .. med løg .. (meget lidt og han elsker det) men tror bestemt ikke de har godt af det og slet ikke i ovdrevne mængder .. smiley

Kommentér på:
Underlig appetit... :)

Annonce