{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tror i det er muligt? (:
  • #1   1. sep 2010 Sæt den ind alle steder det er muligt. Guloggratis. dba . dyrenettet osv. Se evt om der er nogen der søger en kat til afhentning , der sker af og til der er det påp dyrenettet.
    Held og lykke med at finde et hjem

• #2   1. sep 2010 Udfra det du skriver i annoncen synes jeg ikke det kan konkluderes, at katten er hjemløs. Så inden du afsætter hende til et nyt hjem, skal du i hvert fald forsøge at finde kattens evt. ejer.

Kig efterlysninger på www.dyrenesbeskyttelse.dk o.lign sider. Og opret fremlysninger samme sted.
    Forhør dig hos dyreinternater og dyrlæger om nogen har efterlyst katten der.
    Måske er katten chppet ...

• #3   1. sep 2010 Tænkte nok nogle ville skrive det, men jeg véd hvem der har smidt den ud & de smed hele deres kuld på gaden da de ikke havde plads til at beholde dem. Jeg har også været nede og give dem skideballe for det, men de ville ikke tage katten tilbage. Så ud fra det, véd jeg 100% at den er hjemløs.

• #4   1. sep 2010 Den ser rigtig dejlig ud - synd man ikke har plads og råd til flere smiley

• #5   2. sep 2010 ærgeligt at jeg ikkke kan overtale manden til en kat mere.
    Han synes det er nok med 2 hunde og 2 katte, synes det er dyrt

Men smukt og dejlig er hun, hun skal nok få et godt hjem

• #6   2. sep 2010 Det de mennesker har gjort, er direkte ulovligt, så jeg synes, du skal gøre brug af dette link:
    (link fjernet)

De kan måske også hjælpe med at finde et hjem til killingen.

Kommentér på:
Tror i det er muligt? (:

Annonce