{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tørfoder fra Aldi ??????
  • #2   2. sep 2010 Mine får normalt også royal canin eller hills, så derfor ville jeg lige høre, da der jo er stor prisforskel

  • #3   2. sep 2010 har heller ikke prøvet tørfodderet. Men køber også de der sticks. Min kat er vild med dem, og så leger vi find godbidden ude i haven, hvor jeg kaster et stykke, og hun så skal finde det. rigtig sjovt smiley

    ellers har jeg prøvet de der pate "æsker". både dem fra lidl, aldi og fakta, og hun kan rigtig godt lide dem. Mest den fra lidl. prøvede en gang royal canin dåsemad, da jeg var hos dyrlægen. men det kunne hun nu ikke rigtig lide. blev nødt til at smide det ud, og det er jo dyrt smiley

    af tørfodder bruger jeg perfect fit.



  • #5   2. sep 2010 Jeg har fodret med det fra aldi, til min gamle kat. Han ville kun have det og han var sund og rask lige til det sidste. Grunden til at jeg ikke bruger det nu, er at det ikke findes til killinger.

  • #6   2. sep 2010 Lotte. Det er tørfoderet der hedder TOPIC , der er testet som det bedste;)
    Heidi W. Vi bruger det til vores katte, og de trives fint, og har meget blød pels:)


  • #7   2. sep 2010 kimiob - Vil gerne se den test. smiley

    Som lotte skriver er vådfoder ok fra Aldi, men jeg tror ikke på deres tørfoder er ligeså godt som RC, Hills osv...


  • #8   3. sep 2010 Mine forældres kat har indtil nu levet 12 år på Aldis tørkost (Schnuki - eller hvordan det staves)... Og den er stadig i fuld firspring og har ALDRIG fejlet noget..

    Så helt skidt kan det da ikke være smiley

    Dog fodrer jeg kun selv med RC, da nogle af mine skal have specialkost...


  • #9   3. sep 2010 Vi har fodret med det grønne i poser fra aldi, og vores var helt vilde med det!

  • #12   3. sep 2010 Sofie...Det kan det fordi dyrlægerne tjener enorme formuer på at anbefale de dyre mærker *S*

  • #15   3. sep 2010 jeg er skiftet fra rc til schnucki og det fungerer fint, den ene af mine katte har meget sart mave og hun kaster op hvis hun får andet..
    min søster er pgså skiftet og hendes nfo som døjede meget med pelsen er blevet meget nemmere at holde, så vi er 2 der er meget tilfredse med skiftet, desuden er der heller ikke nogen forskel at se i kattebakken..til killinger bruger dog stadig rc pga der ikke findes killingefoder i det mærke.


  • #16   3. sep 2010 Alle de billige mærker er ikke lige så gode. Hvis man ser på protein indholdet så der der meget forskel. En kat er et rovdyr og har brug for kød produkter og ikke fiber og grønsager som de billige er baseret på.! Det billige er lige som mc donalds for mennesker.! Men ikke at kattene ikke kan spise det, det bestemmer man jo selv.! Mine får for tiden Iams men jeg køber da også de der stænger til dem fra Aldi og Little.. Og de elsker dem som en snack...

  • #17   3. sep 2010 Jeg har en perser med Meget dårlig mave.. Vi har prøvet mange forskellige produkter og ind til videre er Iams faktisk det bedste. Lumpe plejer at kaste op hele tiden men vi har faktisk ikke oplevet det endnu efter vi har skiftet..

  • #18   3. sep 2010 Igen så var den test mangelfuld og ikke alt var taget med i undersøgelsen. Jeg vil ikke engang fodre mine pindsvin i haven med det, de vil i øvrigt slet ikke æde det.
    Hvis man gerne vil sparer penge på kvalitetsfoder, så er der feline porta, hvor man kan få 23 kg til lidt over 600. Det er uden korn, som katte slet ikke har godt af og der er de vitaminer og mineraler i, som katten har brug for.
    Min dyrlæge har i øvrigt aldrig anbefalet mig noget foder, heller ikkke selv om han har Hills og RC på hylderne. IAMS kan flere af mine katte ikke tåle, men dermed ikke sagt at det er et dårligt mærke.

    Vi mennesker kan osse overleve på junkfood, men det får på et tidspunkt konsekvenser på vores helbred. Sådan kan man stille det op.


  • #20   3. sep 2010 Cleo kan heller ik få nok af de der stænger der, når hun først er i gang, skal fingerne lige slikkes efter om der nu er mere heh ..

    Men har ikke prøvet tørfodre eller vådfoder der fra..


  • #21   3. sep 2010 emballage er også med til at sætte en pris..

  • #22   3. sep 2010 Har også kun hørt at testen var mangelfuld, hvis man selv se på pakken kan man da også selv se det ikke er toppen af poppen det foder...

    Det er jo nærmest INGEN kød i! 2% mener jeg der står....


  • #23   3. sep 2010 Protein behøver ikke at stamme fra kød. Og det fra bla Aldi er kød og benmel eller fiskemel. derudover er min erfarring at da jeg for efterhånden mange år siden osse valgte det "billige" foder, sked de 2-3 gange om dagen og det stank frygteligt. Det gør de ikke når jeg bruger noget ordenligt. Der findes ordenlige produkter, som ikke var medtaget i den såkaldte tekst, der osse er "billige". 23 kg for godt 600 kr. Det er endda uden korn. Flere af de "billige" har stort indhold af f.eks roetrævler, og jeg har endnu til gode at se en kat æde en roe. Jeg siger ikke at Hills, RC eller lignende mærker er 100% ok, de kan sikkert forbedres, det kan alt.

  • #24   3. sep 2010 her hjemme tænker jeg ikke kun på kvalitet. men derimod smag
    mine kan simpelthen ikke lide mange af de billige mærker, så køber ofte lidt dyrere produkter på grund af smagen. men tror faktisk det billige er ligeså fint for katten, mine er bare kræsne..


  • #25   3. sep 2010 Jeg ved at mine forældres kat ikke vil røre andet end Schnuki...
    Jo, den elsker KiteKat, men kaster op af det, så det får den ikke mere..


  • #26   3. sep 2010 med hensyn til at de skulle skide mere af schnuki, så kan jeg altså ingen forskel mærke da jeg skiftede fra RC til aldi´s og jeg har 4 katte der bruger bakken....men jeg har prøvet andre billige mærker hvor det kunne lugtes i hele huset og hvorfor skal det nødvendigvis være dårligere kvalitet pga prisen, hvis du går i supermarkedet og køber de billige produkter ( supermarkedet´s egen varemærke) er det mange gange akkurat det samme som i de dyre mærker, ikke altid men tit...

  • #27   3. sep 2010 Man kan læse hvad der er i fodret.
    Jeg kan da hurtigt bruge min sundefornuft, og læse mig til det foder ikke er godt foder...


  • #28   4. sep 2010 Idag i søndagsavisen er der igen en test på flere slags tørfoder og den viser at Eukanuba er der bedste og meget tæt på er Royal Canin ............
    Syntes det er meget svært at blive klog på hvad der er bedst, men dejligt at høre alle jeres meninger og erfaringer med det forskellige .


Kommentér på:
Tørfoder fra Aldi ??????

Annonce