{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
298 visninger | Oprettet:

Frivillige {{forumTopicSubject}}

Efter at vi har passet på Camaro i et lille stykke tid, tænkte vi at det faktisk gjorde os utroligt glade at hjælpe den lille charmetrold, og derfor skrev vi en mail til Fredericia Dyreinternat og tilbød at hjælpe med hjemløse killinger indtil de er store nok til at få nye hjem, så de kan få menneskekontakt og tryghed i stedet for at skulle være på et stressende internat med begrænset kontakt til mennesker. Ejeren har lige svaret tilbage og hun syntes det var en fantastisk god idé og vil så kontakte os hvis de får brug for os smiley
Så det ser ud til at vi muligvis snart får små pleje-babyer på besøg smiley Hvor gør det mig bare glad hvis vi kan hjælpe de små pus som ikke har haft en nem start på livet...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af køkken, badeværelse og vinduer i Rødovre 1.600 kr.
  • Hylder i skab 1.100 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Køkken Electriker opgave 1.750 kr.
  • Køkken VVS opgave 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Frivillige
  • #1   21. jan 2006 ih hvor er det dejligt og høre at mennesker som jer findes.. smiley ville os gerne gøre det, men har ikk hverken mulighed, tid eller penge til det..desværre..

• #2   21. jan 2006 Det synes jeg er rigtig godt gjort... Synes at det er godt at tænke på hvordan de små killinger har det og at man kan hjælpe dem til at få et bedre liv... smiley
    Jeg ville også ønske at jeg kunne gøre det samme som dig men det kan jeg desværre ikk da jeg ikk må for min far men ellers havde jeg gjort det...
    Men held og lykke med de små... smiley

• #3   21. jan 2006 ihh tak for alle de søde ord... Jeg har endnu ikke aftalt med ejeres af internatet hvordan det skal foregå, så om vi får dem helt små og hjælpeløse ind ved jeg ikke... Men heldigvis har især Sima og Comet (ja øhh han er ik helt normal, hihi) vist sig at have stærke moderfølelser(?) for killinger.. så jeg kan forestille mig at de vil hjælpe til med at lære de små at være katte. Ellers er det heldigvis sådan at jeg går på et selvstudie så jeg er som regel kun væk hjemmefra i ca 2 - 4 timer om dagen, hvor min kæreste så er hjemme - og ellers har jeg en lillesøster der garanteret gerne vil hjælpe hvis det skulle knibe smiley Så vi finder ud af noget... Men jeg kunne forestille mig at vi får dem fra omkring de 4 uger, hvor de så småt begynder at spise en smule selv, og de virkelig har brug for menneskelig kontakt, og voksne katte der kan lære dem hvordan de skal fungere smiley Men hun ville kontakte mig i næste uge, så finder vi ud af det hele....
    Men jeg takker mange gange for tilbuddet om hjælp, det vil jeg da helt sikkert benytte =o)

• #4   21. jan 2006 Jamen tak ska du ha smiley Ja det håber jeg også på vi gør... Det er ihvertfald en super fornemmelse at have hjulpet en lille killing, også selvom man selvfølgelig savner dem når de har fået nye hjem =) (Vi savner også Camaro meget, hun var ekstremt dejlig, men vores egne var her først og vil altid komme i første række...)

Kommentér på:
Frivillige

Annonce