{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
452 visninger | Oprettet:

Foder til killinger {{forumTopicSubject}}

Hej der ude, jeg vil bare høre om det virkelig er så slemt at baruge whiskat' bruger det ikke selv, men er bare nysgerrige og høre om det virkelig er så slemt som nogen siger det er.

og er der nogen der ude, kender et godt mærke på killing foder til killinger på 16 uger ca. Som ikke koster det hvide ud af øjne, er nemlig på su (=

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder til killinger
  • #1   5. sep 2010 Ja whiskas stinker! smiley

Jeg bruger selv James Wellbeloved - og er selv på SU smiley
    Det er billigere end Hills, men mange vil sige langt bedre smiley
    Der er ikke korn i - men der er dog ris i...
    Det største plus, er at der kun bruges en proteinkilde i deres fodertyper, så man kan f.eks. også bruge det til allergi katte (sådan en har jeg selv)

jeg giver omkring 380 for et 10 kg sæk som holder langt over 2 måneder herhjemme da jeg havde to katte. Nu har fået den tredje, så tror ikke heeeelt den holder 2 måneder mere smiley Min lille nye hunkilling (kastrat) får det samme som de voksne - jeg går ikke så højt op i om der står killing på posen, når det er et godt foder smiley

• #3   5. sep 2010 Jeg starter med at bruge Royal canin babycat mouse og tørfodder (det har sådan en god størrelse). Senere bruger jeg så deres kitten variant.
    Bagefter bruger jeg applwas..

Lige præcis foder er så vigtigt ikke at spare på.

Og faktisk har nogle fundet ud af at hvis du fx. fodre med Whiskas- så bliver det faktisk dyrer! Katten spiser mere, chancen for at du skal til dyrlægen oftere er stor.
    Ved at købe noget kvalitets foder, så spiser de ikke ligeså meget af gangen, og de bliver ikke syge pga. maden.
    Så pengene er godt givet ud smiley

• #4   6. sep 2010 Mette: Jeg er ret sikker på at det også var Coshida fra LIDL, som scorede ret så høje ernæringsmæssigt korrekte point i TÆNK, nogen som har adgang til undersøgelsen?

Kommentér på:
Foder til killinger

Annonce