{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
419 visninger | Oprettet:

killing fået traume :( {{forumTopicSubject}}

hej KG

Jeg skrev i går, at min hunkat var blevet lidt vanvittig, og havde hylet af sine killinger.

Jeg har nu fundet ud af, at det må have handlet om kattebakken, fordi den killing, der havde skidt lidt på gulvet, gik bagefter på bakken, da Silke var blevet rolig igen.

Men senere om aftenen, så gik killingen rundt og mjavede. Jeg nåede lige at se, at den satte sig ned i kattesengen, og så ud som den "skulle på toilet". Da jeg tog den op, var det for sent, og den tissede. Så jeg holdt den over kattesengen, mens den gjorde det, og gik så hen med den til kattebakken, og satte den ned. Kattesengen blev stillet udenfor, for det var alt for sent om aftenen til, at jeg ville gøre noget ved den.

Men nu er jeg i dag vågnet op til, at der er tis på dynen, på sengetæppet og på min seng.

Mit gæt er, at den lille killing har traume efter Silkes vanvittige opførsel, og er nu blevet urenlig desværre smiley De var ellers alle 3 vant til bakken.

Men hvad skal jeg gøre med den urenlige killing? Skal jeg begynde helt forfra med den? og vil det fungere?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  killing fået traume :(
Kommentér på:
killing fået traume :(

Annonce