{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
841 visninger | Oprettet:

kender nogen amora eller portakattemad {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg sidder lige og kigger på nettet, om der skulle være noget billigt, men godt våd kattemad. Da jeg lige nu bruger det billige fra forskellige supermarkeder, og det er måske grunden til, at mine katte næsten hele tiden er sultne smiley Men har også hørt, at billig kattemad også giver stærkt lugtende katteafføring.

Så nu vil jeg prøve at se om, jeg kan vænne dem til noget bedre kattemad. Så er der nogen, der kender til Amora? Har fundet det på Avifauna. De har også til killinger i det mærke, så det er jo godt.

Ellers overvejer jeg Porta21, som også ser godt ud, med hensyn til kød indholdet. Er der nogen der kender til det?

Og det her gælder begge mærker: Hvordan med afføring? Går de ikke så meget på bakke, når det er kvalitets fodder, og lugter det mindre?

For er ved at blive ret træt af, at kattebakken er fyldt helt op, hver dag smiley Nu er de også 4, men alligevel. Troede ikke killinger skal af med så meget.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kender nogen amora eller portakattemad
  • #1   10. sep 2010 jo, de får perfect fit junior, som de også godt kan lide. Men det er mest min hunkat, som er meget sulten. Jeg ved så ikke, om det er fordi hun giver de små lov til at spise mest af vådfodderet. Hun er også ret kræsen, og foretrækker vådfodder.

• #2   10. sep 2010 Nu foder vi mest med rådtkød og tørfoder ved siden af. men her de sidste par måneder har vi også givet porta 21 , som vi synes er rigtig godt og kattene også. Så næste gang vi bestiller ved zooplus kommes det i kurven igen og så vil vi prøve Bozita

• #3   10. sep 2010 Porta21 er rigtig god, men osse lidt dyr. Hvis jeg var dig, ville jeg selv koge en høne/kylling og fryse kødet med lidt væde ned i dagsportioner. Eller osse ville jeg give dem det råt. Til Killingerne kan du osse bruge råt kød. Alt fars kan bruges eller tynde strimler. Det er muligt at kræsenpinden hellere vil have det lunet lidt, så det dufter af mere.

• #4   10. sep 2010 Perfect fit er et dicount foder, der er ikke meget godt i det smiley

Jeg koger fisk og kyllinger og deler op, så de får noget hver dag.

• #5   10. sep 2010 Perfect fit ville jeg ikke servere. Efter det der står, på posen, så er ca halvdelen af proteinerne slet ikke animalske. Man skal huske på at der er forskel, endda meget stor forskel. Og uha, der er mange kornprodukter i.
    Uden at vide det, så vil jeg gætte på at at de animalske proteiner kun stammer fra kød og benmel, næb og fødder.
    Jeg kan helt tilslutte mig det Lexi skriver. Det er da rigtigt at vi mennesker osse kan overleve på junkfood, fra McD eller Burgerking, men hvor sundt er det i længden??

Kommentér på:
kender nogen amora eller portakattemad

Annonce