Forskel på Golden Grey & Golden Odour {{forumTopicSubject}}
hej KG
jeg vil godt have noget godt kattegrus. Har prøvet en del, og noget er dyrere end andet, og holdbarheden er også forskellig, samt evnen til at fjerne lugt med det samme.
Troede ellers lige at det nye fra Netto ville blive mit yndlings. Men man skal altså fjerne afføring med det samme og fylde nyt på, ellers virker det ikke. Og nu står jeg uden nyt kattegrus, fordi de har udsolgt, og de er ikke kloge nok til at bestille nyt, så de har sat den sidste karton op
Der stinker af kattemøg i hele min lejlighed.
Jeg har læst om Golden Grey, og mange er helt vilde med det. Men da jeg søgte efter det på nettet, så fandt jeg ud af, at det også har babypudder duft. Og der er nogen af dem der er skiftet til Golden Grey, som ville væk fra babypudder lugten. Så jeg forstår det ikke helt. Det var på en anden katte hjemmeside, jeg læste om det.
Men så fandt jeg også den anden version: Golden Odour som er lugtneutral. Så jeg ville godt vide om der er nogen der kender til den, og betyder lugtneutral, at den fjerner lugten af afføring, eller har grusset ingen lugt? Det er lidt forvirrende for mig. Men har fundet en god side, hvor man kan købe 14 kg for 80 kr. Så det vil jeg meget gerne prøve, hvis den altså fjerner lugten godt.
Jeg plejede nemlig med Extreme Classic kun at skulle fjerne en gang om dagen, og det lugtede ikke. Men synes prisen er lidt dyr, også selvom det holder længe.
jun 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 104 Svar: 391
Men der er ingen som kender til den anden version: Golden Odour?
Hmm...men tror nok jeg bestiller den der Golden Grey så. Den lyder ret god, også med hensyn til sugeevnen
aug 2010
Følger: 23 Følgere: 23 Katte: 11 Emner: 13 Svar: 152
jun 2009
Vil prøve den lugtfrie og se, hvordan det fungere, ellers skifter jeg over til den med lugteffekt
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
jun 2009
golden grey har jeg fundet på en hjemmeside til 150 for 14 kg, men det er inklusiv forsendelse
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
Tror jeg fik 5 poser på udstillingen i Vrå for 400,- af GoldenGrey.
mar 2010
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 3 Svar: 196
jun 2009
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 8 Svar: 130
hvis man skal vælge mellem GG, GGM og GGO - og man har +2 katte - så tag masteren!
til hver en tid! det er pengene værd!
Jeg synes både den alm. og odour kommer til at lugte hurtigere end masteren - og odour binder altså bare ikke lugten lige så hurtigt som masteren!
Jeg har lige nu prøvet Golden Pine - i min næse er Golden Pine på højde på Masteren! Det lugter bare af fyrretræ i stedet for babypudder - OG det støver faktisk overhovedet ikke!
Jeg mådog opgive Pine, da jeg har en lungedefekt, som gør at mine bronkier har en allergisk reaktion på fyrretræ (og nogle andre stoffer)...
Skal jeg vælge vil det altid være i denne rækkefølge:
Golden Grey Master
(Golden Pine, hvis mine lunger ku tåle det)
Golden Grey Odour
Golden Grey
GGM kan jeg kun anbefale! Pine skal man holde sig fra, hvis man ikke kan tåle fyrretræ, men ellers mener jeg helt klart at den er på højde med masteren! men skal dog huske at skovlen til Pine skal være en af de til "groft grus" og ikke til fint grus
mar 2010
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 3 Svar: 196
Forskel på Golden Grey & Golden Odour