{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
738 visninger | Oprettet:

Trine S
Trine S
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 50

hjææælp falskdrægtighed ???? {{forumTopicSubject}}

Herj
er der nogle der han erfaring med falskdrægtighed.... vi ved ikke om vores Main Coon pige er gravid eller falsk ... hun kan været parret da hun stak af og var væk et døgn under løbetid, det er idag 63 dage siden hun var væk. hun har store røde "patter" men det der forvirre os er at hun overhovde ikke er tyk ... der er ingen mave at se ..
hvis hun er falsk hvad sker der så nu .. når tiden er gået ..?? kan hun være med killinger uden vi kan se eller mærke det ..???
hjææælp

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjææælp falskdrægtighed ????
  • #2   12. sep 2010 På dag 63 burde hun være i løbeti igen - den går ikke en fuld drægtighedsperiode.

Hun kan sagtens ha' en killing eller flere og det ser ud som hun ikke er drægtig

• #3   12. sep 2010 Ved en falsk drægtighed, vil hun højest sandsynligt på et tidspunkt blot lægge sig ned og "føde" hvor der ikke kommer noget ud af hende. Når så hun finder ud af der faktisk ikke kommer noget, vil hun gå i løbetid igen ret hurtigt efter.

Hvad du skal holde øje med, er at hun ikke går over og adopterer en eller anden genstand, i sit ønske om at få killinger. Det gjorde min tæve engang ( hunden Matilde ). Så jeg endte med at måtte lave kirurgisk indgreb på samtlige pivedyr, så hun stoppede med at bruge dem som var det hvalpe. Hun blev nemlig totalt ulykkelig, for hun forstod ikke hvorfor hun ikke kun få dem til at die eller vise kærlighed eller noget. Hun lå ofte med dem i flere timer i rap, og bare vaskede dem. Når de så var blevet kolde fandt ud af at de var døde ( pivedyrene altså. ) så rejste hun sig og pivedyret hun havde ligget på pev, og VUPTI så var hun atter over det for at tage sig af den.

• #4   12. sep 2010 Har også haft en ged der var falsk drægtig. Hun lagde sig ned og fødte en dag, men der kom ikke en døjt ud af hende. Hun havde veer og det hele, og lå og pressede, og hendes yver var fyldt op med mælk, men der kom altså bare ikke nogen kid. Hun var bare så fjollet, at hun gik hen og adopterede ænderne som hendes små børn, og blev efterhånden pisse sur på dem over at de ikke ville komme hen og få deres mælk, men istedet stak af hver gang hun kom hen til dem. HAHAHAHA

• #5   12. sep 2010 Værste med hende var bare, at man kunne sgu ikke gå hen og tømme hendes yver for hende og på den måde hjælpe hende, for så fik man en røvfuld af den anden verden af to horn. Gør RET ONDT at blive stanget, skal jeg hilse og sige!! Så det endte med yverbetændelse og dyrlægheregning.

• Trine S
    Trine S Tilmeldt:
    maj 2009

#6   12. sep 2010 tak for svarene .... har jeg forstået det korekt .. så kan hun evt. have en killing i mavsen uden vi kan se det ...?? men hun kan også være falskdrægtig ...?? vi ved at det præsis er 63 dagen siden hun forsvandt et døgn da hun var i løbetid. hun har ikke gjort det mindste antræk til ny løbetid. meget bekymret for hende

• Trine S
    Trine S Tilmeldt:
    maj 2009

#7   12. sep 2010 lige et spørgsmål til smiley nogle gode råd til hvordan vi skal forholde os ..nu?

• #8   12. sep 2010 Vente og se tiden an og se hvad der sker, eller også tage hende til dyrlægen og få hende scannet, selv om det nu engang koster en del.

• Trine S
    Trine S Tilmeldt:
    maj 2009

#9   12. sep 2010 tak venter til imorgen og er der ikke sket noget tager jeg hende til dyrlægen .... meget mystisk dette falsk drægtighed .. hun har spist som en mejetærsker det sidste stykke tid også alt muligt hun ellers aldirg har ville spise ... men det er måske også snyd ..

• #10   12. sep 2010 De plejer, så vidt jeg ved, helt at stoppe med at spise på den dag hvor de skal føde og får sig noget feber også. Men op til fødedagen, æder de mere end normalt, for at samle kræfter. Skal lige siges, jeg ikke ved så pokkers meget om det igen, jeg kender kun til det fra hunde af, og så heste som er noget anderledes på det punkt.

• #12   12. sep 2010 FAktisk er det forkert at kalde det falsk drægtig - katten har været med killinger der af en eller anden årsag er gået til og blevet absorberet

• #13   12. sep 2010 Vent og se hvad der sker..... Men temp stiger ikke op til fødsel, den falder ca 1 grad. Men der er 2 muligheder, enten går hun snart i løbetid, eller får du killinger, længere er den jo ikke.
    Og katte ligge sig ikke til at føde hvis de er falsk drægtig, de går bare i løb igen.

Kommentér på:
hjææælp falskdrægtighed ????

Annonce