{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
881 visninger | Oprettet:

Er det ikke sjusk? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har fået øremærket Cleo, hvilket jeg er glad for er blevet gjort hvis hun nu skulle stikke af,. men mit problem er at jeg ved ikke lige helt om det er gjort ordenligt,.
Det blev gjort d. 31 aug. og det sorte blik eller hvad det er som ligger over når den kommer hjem er helt væk nu..
hendes øremærke er FVO075 , men så er problemet bare at O er næsten ikke til at se..
Jeg ved at man kan skrive en * ved de bogstaver man ikke kan tyde når man søger en kat på katteregisteret, men alligvel er det ikke fusket lavet ???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det ikke sjusk?
  • #1   16. sep 2010 http://www.kattegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=12633 her et billed af det..

  • #2   16. sep 2010 Har hun ikke også mærket i det andet øre?
    jeg tror nu at det er lidt hurtigt lavet, men så igen, hvis de trykker hårdere (har oplevet det på to af mine katte nu) så går der hul igennem ører og det bløder, så det er spørgsmålet om de ikke har vurderet at det var det bedste de kunne gøre uden at trykke helt igennem øret...


  • #3   16. sep 2010 er øremærket sat i begge ører?

    Det ligner det jeg har oplevet. Jeg brokkede mig til dyrlægen.

    Det viste sig at der på tangen var knækket et tal - derfor bestilte dyrlægen et nyt - og satte det i. Det viste sig såa t det nye tal var en anelse lavere end de andre - derfor trådte det ikke så tydeligt frem. Aftalen med min dyrlæge var, skulle katten i narkose ville de håndtatovere det dårlige tal.

    Det kan være din dyrlæge har samme problem?


  • #4   16. sep 2010 Misses øremærke er heller ikke for pænt lavet..
    I det ene øre kan man faktisk ikke se det første bogstav...
    Og i det andet er der også lavet lidt sjusk...
    Men hvis uheldet skulle være ude, må man da håbe at de der finder hende er kloge nok til at kigge i begge ører, og på den måde finde frem til hvad der skal stå...


  • #5   16. sep 2010 Følger lige med her - da Caspians øretattoo heller er nem at læse.... (den er også helt nylavet)

  • #6   16. sep 2010 Jo hun er tattoveret i begge øre, og i begge øre er O'et utydligt,. Jeg er bare ærgerligt over dette da jeg synes det er lidt trist at hun så skal i nakose igen,. Snakker også med min dyrelæge om det når jeg skal der ind igen..
    - Så ser jeg under det danske katteregister at hun står som steriliseret, hvilket hun ikke er.. hmm eller hun skulle ikke gerne være det da,.


  • #7   16. sep 2010 hun skal re vacc omkring d. 1 okt.

  • #8   16. sep 2010 har lige søgt hende på katteregisteret med en * ved o'et og der kommer heldigvis også frem (:

  • #9   17. sep 2010 Jeg havde samme problem på min Balder, man kunne simpelthen ikke læse hvad der stod overhoved.
    Jeg viste det til dyrlægen og vi aftalte at hvis han skulle i narkose ville de lave det om.
    De håndtatoverede så ørene, uden beregning, næste gang han var i narkose, da det var de fleste bogstaver der var utydelige.
    det er blevet rigtig pænt og man kan fint læse det nu smiley


Kommentér på:
Er det ikke sjusk?

Annonce