{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  p-piller til katte, hvor sikker er de?
  • #1   25. sep 2010 Hmmmm.... Det kommer an på hvor omhyggelig man er med at give dem pillerne, checker at de ikke kommer op igen og at de får dem på de tidspunkter de skal.

Alt det troede jeg, jeg havde nogenlunde styr på, men alligevel har vi haft killinger 2 gange.

Det skal lige siges at det var katte som var meget ude.

Det sikreste er selvfølgelig at sterilisere.

• #2   25. sep 2010 Synes du skal sterilisere dem, hvis du alligevel ikke skal have killinger på dem så synes jeg klart du skal få dem steriliseret. Så skal du ikke tænke på p-piller og der kommer ikke uventede killinger

• #3   25. sep 2010 jeg har nu 3 gange været ude for at få killinger på katte på p-piller...de rendte også ude og det var meningen de skulle ha killinger men at jeg skulle bestemme hvem faren skulle være :0( nu bliver de strereliseret.

• #4   25. sep 2010 okay, tror jeg for dem fikset, så skal jeg heller ikke holde øje med dem.

• #5   26. sep 2010 **okay, tror jeg for dem fikset, så skal jeg heller ikke holde øje med dem.**

God ide. Så slipper du også for at holde øje med om de får kræft i mælkekirtlerne, der er en hyppig bivirkning ved p-piller.

Kommentér på:
p-piller til katte, hvor sikker er de?

Annonce