Sikken forskrækkelse! {{forumTopicSubject}}
Puha, så fik vi også dagens forskrækkelse her til morgen..
Jeg var lige ved at gøre det sidste klart, før jeg skulle afsted i skole, og så ville jeg lige give dyrene lidt morgenmad. Jeg plejer altid at annoncere måltider med et højt "mis-mis-mis-mis-mis", og så kommer alle tre dyr stormende ud i køkkenet, uanset hvor de befandt sig før, og om de lå og sov eller ej.
Men idag kom min hankilling ikke, og jeg kunne heller ikke høre ham miave, eller huske at jeg havde set ham siden jeg var i bad. Jeg gik så rundt og ledte efter ham, kaldte, raslede med madbøtten. Kiggede i alle skabe, selv køleskabet i frygt af at jeg havde lukket ham inde. Han var bare ingen steder at finde! Jeg kiggede ud af de åbne vinduer (vinduer der tipper nedad foroven) for selvom han aldrig havde kunne gøre det før, frygtede jeg at han måske var kravlet ud og faldet ned, og jeg bor trods alt på 2.sal. Men han var stadig pist forsvundet. Nu var klokken efterhånden så mange at jeg var tæt på at komme forsent, så jeg greb tasken og kyssede dyrene farvel. Så måtte jeg prøve og finde Fizzy senere, selvom det skar i mit hjerte ikke at vide hvor han var. Så på vej ned til min scooter ser jeg i hjørnet i trappeopgangen helt nede ved kælderen en lille pelset skikkelse ligge helt sammenkrøllet - Fizzy! Min stakkels lille puttekat havde åbenbart undgået mit falkeøje og stukket ud gennem døren, da jeg gik tur med min hund, Novak. Heldigvis havde han ikke fundet vej udenfor, og var derfor stadig i opgangen - men puh, hvor var den lille mis skræmt!
Ja, det var lige dagens forskrækkelse herfra.. God tirsdag
maj 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 16 Svar: 40
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.145
dec 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 3 Emner: 36 Svar: 174
- har også oplevet at Cleo har været gået ind i mit højskab og at jeg så har glemt hende heh..
Sikken forskrækkelse!