1.212 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Min kat virker snottet ?? Min kat virker snottet ??

Hej alle sammen ..
Jeg har en hellig birma på snart 8 år , hun er indekat .. Hun spiser som hun plejer , men synes hun har meget snask fra næsen ligesom når vi er forkølet ..
Har ikke oplevet at hun hoster eller noget ..
Er der noget jeg skal være opmærksom på ??
På forhånd tak ..
Med venlig hilsen mia og bailey ..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kat virker snottet ??
  • #1   3. okt 2010 Virus kan smitte gennem et åbent vindue og man kan selv have det med hjem til katten også smiley Gæster kan også have det med ind i huset og hvis jeg var dig, ville jeg snakke med dyrlægen, fordi hun skal sikkert have antibiotika forebyggende så der ikke kommer noget sekundært infektion smiley

• #2   3. okt 2010 Hun er fuldt vacc .. Prøver at snakke med dyrelægen i morgen .. Skal op og hente foder alligevel ..

• #3   3. okt 2010 Hun kan godt blive syg alligevel smiley Har lige selv for nylig haft virus indenfor i huset og mine katte er også vaccineret. Nogle blev lidt syge og andre 3 blev meget syge smiley Men heldigvis er vi kommet helt af med det igen smiley Har virkelig også desinficeret hele huset godt og grundigt og mine to nye misser har (7-9-13) ikke vist tegn på noget, så jeg tror jeg har gjort det godt smiley

Kommentér på:
Min kat virker snottet ??

Annonce