{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
299 visninger | Oprettet:

råt k'd for første gang {{forumTopicSubject}}

så fik de for første gang råt kød igår. BimBam var helt vildt efter de skiver øksekød hun fik.

men trouble ville ikke rigtig have det, han ville heller have farsen. tror i det kommet??

så fik de jo også et ben, de er ikke så gode til at spise det endnu smiley og trouble bleb bange for det til at strte på smiley haha.

burde de skide mindre når de får råt? for jeg synes ikke der var så meget i deres bæ i deres kattebakke i aftes da jeg skiftede den??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  råt k'd for første gang
  • #1   5. okt 2010 *kommer

*blev

*starte

burde de skide mindre når de får råt? for jeg synes ikke der var så meget bæ i deres kattebakke i aftes da jeg skiftede den??

haha, det kører delme for mig smiley

• #2   5. okt 2010 Følger lige med smiley .
    Min Asti vil heller ikk rigtig ha råd kød .

• #3   5. okt 2010 han ville godt have råt oksefars smiley

kan det måske være fordi det er anderledes at tygge i, at han ikke var begejstret, han slikkede godt nok på det smiley

heidi N

mange tak :), jeg giver ham det også smiley jeg skal bare være over BimBam, for hun stjæler det fra ham smiley det kan jo være han fortryder smiley

• #4   5. okt 2010 Heidi N

hehe. de kan SQ godt nok være nogle madtyve.

hver gang jeg går ud i køknet så kommer BimBam også løbende efter mig smiley hun er godt nok madglad smiley og har lært hvor maden kommer fra smiley hehe

• #5   5. okt 2010 en god måde at starte sine katte op med råt kød (også killinger) er at hakke kødet helt fint og blande det i A38. der er mange katte der ikke vil starte på de helt store kød stykker og personligt bruger jeg ikke kødben fordi det ikke er i kattens natur at spise sådan et- prøv i stedet daggammle kyllinger...der er knoglerne så små og bløde at de spiser det hele og får alt det gode ud af dem- eller en rå kyllinge vinge (fra en kylling vi selv spiser) kan også bruges.
    i naturen fanger katten jo hovedsagelig mus og små fugle.....så det er det de har bedst af- de spiser hovedet først da det er der det gode er.....
    held og lykke med det!

• #6   5. okt 2010 og ang. pøller så ja, der kommer færrer og de lugter mindre! så det er dejligt!!!!
    har du regnet ud hvor meget din kat skal have??? altså gram mæssigt????
    killinger fra 12 uger til 6 måneder skal have 10% af deres kropsvægt fordelt på 2-3 gange om dagen
    6-12 måneder skal have 5% af deres kropsvægt fordelt på 2-3 gange
    voksen skal have 2% af deres kropsvægt fordelt på 2-3 måltider.

• #7   5. okt 2010 Det er desværre heller ikke alle mine katte der vil spise råt, men dem der vil får. Der vil næsten altid ske en ændring i fordøjelsen når man skifter til noget andet. Om det bliver mere eller mindre, kan du se med tiden.

Kommentér på:
råt k'd for første gang

Annonce