{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad tror i der er i trouble??
  • #2   6. okt 2010 knæk??

okay smiley

• #4   6. okt 2010 Der behøver ikke være race i ham. Min hankilling vejer ca 1½ kg mere end min hunkilling, de er fra samme kuld og snart 8 mdr. Er der noget i ham, så kan det være lidt MCO, men i bund og grund ville jeg ikke spekulere så meget over det, så længe han er sund og rask. Race er først "interessant" i forbindelse med stamtavler og det er der jo ikke tale om her.
    Men sød ser han ud.

• #5   6. okt 2010 det er rigtig marianne smiley self er det ikke vigtigt, var det det, så havde jeg købt en racekat smiley men jeg synes det ville være lidt sjovt hvis nogle kunne se hvad der var i ham, du ved, bare for at vide noget om ham smiley

• #7   6. okt 2010 Tja ifølge rygter skulle M'et i panden betyde der er MCO i ham (: Min MCO blanding har også et M.

• #8   6. okt 2010 hehe tak for jeres svar.

ja det vil jo bare være gætterier smiley men det kunne være der var nogle kloge hoveder der kunne se det. jeg har jo ikke forstand på MCO eller norsk skovkat smiley

tanja

interresant smiley hvor har du hørt det henne smiley

• #9   6. okt 2010 De lange spidste øre, den pjuskede semi lange pels og lange hår i ørene. Den røde er helt klart Maine Coon blanding, se vores (i min profil) De er af maine coon mor og maine coon blandings far.

• #10   6. okt 2010 Har hørt det på Animal Planet i deres katteprogram. Og min mor har også hørt det et sted - kan ikke huske hvor.
    Min MCO har det jo og han ER halv MCO smiley Det er ret sjovt. MCO har ret sjov adfærd med mange ting, så du kunne evt. læse lidt om dem og se om din har arvet noget? smiley
    Bla. glæde for vand, rindende vand o sv.

• #11   6. okt 2010 Tanja C - Alle tabbyer har M i panden..

I følge profetien er det Profeten Muhammed der satte det der fordi tabby katte var dem han holdt aller mest af..

• #12   6. okt 2010 Hvis du fx kigger hos mig har min huskat Rottweiler et M i panden

Den af døde blanding (Huskat/NFO) har m i panden

Og Européen (som har stamtavle) har også M i panden, da de alle sammen er Tabby..

De første 2 er Makrel Tabby, den sidste er Blotched Tabby

• #13   6. okt 2010 Yup, det med m i panden troede jeg i længe betød det var en maine coon smiley

Men det fandt jeg også ud af intet havde med racen at gøre, dog er det rigtigt som tanja siger at Mco´s er ret glade for vand.

De er glade for at bruge deres poter til ting (så som spise af dem) og så er de tilsyneladene klogere end almendelige huskatte grundet deres større hjerne. (læst på nettet!)

Jeg er ikke ekspert og vi har ingen 100% ægte Mco´s her hjemme.
    Men har dog læst en del op på dem alle steder jeg kunne komme til det. Bla. siges det at det kun var brun/rødelige mco´s som faktisk blev kaldt Maine Coon tilbage dengang hvor racen blev "opdaget" og at Mco´s i andre farver end dem blev kaldt Maine shags.

Mco´s kan vokse op til 4-5 års alderen hvor imod almendelige huskatte vokser 2-3 år.

Udover den lange pels, lange hår i ørene, store poter og lange pjuskede hale er kendtetegnene ved en Mco også størrelsen.

At de er den del større end andre katte. Dog gælder det også for denne race, at der findes små eksemplarer.

Selvom din misling måske ikke er helt ægte har
    blandinger dog også et par fordele.

Race katte har ofte hang til arvelige sygdomme, som blandings katte normalt ikke lider i så stor grad under. ¨

De bliver ofte lige så store som ægte mco´s.
    (Vores er faktisk større end gennemsnittet for ægte Mco´s)

Der er ikke så meget pels pleje.
    (blandings mco´s blir normalt ikke så langhåret).

og ofte ser du også den samme specielle opførsel ved både blandings såvel som ægte MCO´s, nemlig at: De er glade for vand, bruger deres poter til alting, er selvskabelige og tålmodige.

Der er også nogen der siger at Mco´s "mijaver" på en bestemt måde, det har jeg dog ikke helt kunne få bekræftet. Nogle ægte mco´s mijaver helt normalt og andre ikke.

(Den ene kat vi har mijaver helt normalt og den anden har en helt speciel særpræget måde at snakke på)

søg lidt på det, det er spændene læsning.

mvh

• #14   6. okt 2010 Tusind tak for jeres svar smiley

han har alle de kendetegn i skriver, han er dog ikke glad for at røre vand, men vil meget gerne kigge smiley

han snakker helt vildt smiley han både mijaver og siger som en due smiley og så elsker han at hygge smiley

han har også kæmpe poter smiley

• #15   6. okt 2010 min veninde har en rød hun maine coon. og hun siger han ligner hendes på en prik da hun var killing smiley

• #16   6. okt 2010 han vejer 1500 -2000 g. (12 uger) er det normalt for en maine coon, eller blanding heraf?

• #19   7. okt 2010 sofie
    jeg har ikke set missemor irl, da hun var ude begge gange vi kom der op, men hun var ikke raceren, dog semi langhåret. har set et billede.

faren er ukendt. så ham kan jeg ikke vide så meget om smiley

amanda
    så passer det med m'et nok ikke smiley men jeg synes self han ligner rimelig meget smiley også meget af hans opførelses smiley jeg har dog heller ikke sp meget forstand på MCO

Kommentér på:
hvad tror i der er i trouble??

Annonce