{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
212 visninger | Oprettet:

Charlie keder sig... {{forumTopicSubject}}

Som tidligere nævnt, overvejer vi at få en kat mere...

For 14 dage siden kom vi af med vores hund, og siden har Charlie opføret sig underligt... Han miaver og piver meget men spinder alligevel meget (som han plejer)

Tror i han keder sig og savner Chili?
Ville det ikke være en god idé at få en kat mere, så han ikke er alene mere...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Charlie keder sig...
  • #1   25. jan 2006 Vi kom af med Chili fordi vi ikke havde overskudet til en hund på nuværende tidspunkt. Dermed ikke sagt at vi ikke har tid til en kat.
    Jeg har indset at jeg ikke var hundemenneske, men udbredt kattemenneske.
    Derfor vil vi ikke have hund igen, men tænkte at en kat mere, måske kunne udfylde Chilis plads for Charlie.

• #2   25. jan 2006 Ja, vi vil vildt gerne have en mere, som som du skriver, er det også det der er vores største bekymring. Om Charlie vil kunne acceptere en kat mere. Hvem kan da modstå en lille Maine Coon hunkat...

• #3   25. jan 2006 Jeg tror jeg prøver at ringe til dyrlægen og hører hvad de mener. De kender Charlie rigtig godt, da vi har fået ham deroppe fra.

• #4   25. jan 2006 hey...
    tit har ældre katte ikke så svært ved at aceptere en killing.... da det jo ikke er en egentlig konkurent.... det er noget andet hvis det også er en ældre kat... det kræver længere tilvendings periode...

jeg synes det lyder som en god idé.. også fordi han er vant til at have selskab...

Held og lykke med det.. c",)

• #5   25. jan 2006 Vi fik Charlie da han var 7 mdr. så vi har aldrig haft en killing og det vil vi gerne... Så det bliver det helt sikkert. Tror i ikke også at en hunkat er bedst. Hun bliver ikke steriliseret men Charlie er kastereret.

• #6   25. jan 2006 Jeg synes det lyder som en fin idé,
    tag evt til Kattens Værn og kig. De har også killinger ind imellem... Så ved du at killingen er vant til andre katte, og du gør samtidig en "god gerning" for den lille ny :o)

Kommentér på:
Charlie keder sig...

Annonce