Up-date op Hittekilling Up-date op Hittekilling
Det er med stor glæde at jeg kan fortælle at ejeren til "min" lille hittemis er fundet og han er nu på vej hjem.
Ejeren fik en lille svada med på vejen om at få den øremærket og kastreret og det bliver der bestilt tid til i morgen. Jeg kan fortælle at det var en rigtig sød familie med 2 store piger, der var rigtig glad for at se ham igen, så jeg er sikker på at den er i rigtig gode hænder og elsket.
Jeg kan ikke sige for tit, til dem der lader der katte rende løse rundt, få dem øremærket og neutraliseret. Så er der mulighed for at de bliver tættere på hjemmet og at de ikke er med til at øge den i forvejen alt for store produktion af overskudskatte (som denne heldigvis ikke var) og at man kan finde ejeren, hvis den bliver væk eller kommer til skade.
Stort knus til jer, der har ville hjælpe og tak til Kattens Værn i Aalborg for support, i gør et fantastisk arbejde
jun 2006
Følger: 18 Følgere: 16 Katte: 4 Emner: 117 Svar: 1.282
Og tak for tilbagemeldingen,det er altid dejligt at få "afslutningen" med
jun 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 9 Svar: 500
Men var den ikke for lille til at flytte hjemmefra???
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
Men såvidt vi kunne bedømme, var det en sund og rask killing der var kommet langt væk
jun 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 9 Svar: 500
en opsamlilg med på vejen
nov 2009
Følger: 55 Følgere: 55 Katte: 24 Emner: 58 Svar: 1.704
jul 2010
Følger: 67 Følgere: 64 Katte: 7 Emner: 31 Svar: 1.203
sep 2006
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 84 Svar: 583
Jeg kan ikke fatte, at de som partu lige skal lave killinger, fordi det er da så sødt, og så kan vi lige få lidt penge i kassen også, er så komplet lige glade med hvem der køber deres dyr....Sørg dog for at informere dem ordentligt om hvordan man lige takler at få en lille ny hjem i huset....
Ja godt du fandt den og også godt de fandt ejerne igen.....Men lur mig om det ikke sker igen....
Up-date op Hittekilling