{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
883 visninger | Oprettet:

Hector er ked af det :( {{forumTopicSubject}}

Vi fik vores dejlige Maine Coon han, Hector hjem igår aftes. Det er rigtig tidligt at drage konklusioner om fremtidigt forhold mellem ham og vores hjem allerede nu, men jeg er bare ked af at han er så ulykkelig. Han kommer fra et hjem med 11 andre katte, men blev solgt da han trænger til at være sig selv, og få den fulde opmærksomhed. Men kun når han selv vil. Han er en ret speciel kat, og er blevet undertrykt, grundet hunnerne stadig så ham som fertil hankat, og den nye avlshan dominerede ham, eftersom hunnerne jagede ham. Vi fik at vide af hans madmor at vi skulle lade ham komme til os, og vi skulle ignorere ham til han faldt til. Han har lagt ude bag vaskemaskinen det meste af den tid han har været her, og været ked af det. Igår prøvede vi dog alligevel og tage ham med ind i stuen og vise ham at vi var der. Det så han ud til rigtig godt at kunne lide, og han spandt, men nu ligger han derude igen. Jeg ville bare høre om i havde nogle gode råd til at lade en ældre kat falde til? Jeg følte at jeg "misbrugte ham" da jeg tog ham op, da han ikke har nogen stemme og er så ked. Jeg overreagere nok også lidt, og har sagt til min kæreste at vi nok bare skal lade ham være. Jeg vil bare gerne høre at jeg ikke er alene, og at det kan blive til en succes historie alligevel. Han får alt den tid han skal have, og jeg prøver ikke at pace ham til noget han ikke vil. Men jeg er bare bekymret. På hans bekostninger, og ikke mine egne.
Håber i kunne tyde min mening med denne lidt fortvivlede rodede besked. Glæder mig til at høre fra jer! Kram.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hector er ked af det :(
Kommentér på:
Hector er ked af det :(

Annonce