1.090 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hjemme-pasning søges i Viby J (Århus) Hjemme-pasning søges i Viby J (Århus)

Hej alle,

Jeg har desværre lige mistet min normale katte-passer, da hun er flyttet, og jeg søger derfor desperat en ny. Jeg er som regel i København 2 weekender i måneden, hvor mine to katte skal have mad og tømt kattebakke om lørdagen. Jeg behøver ikke nødvendigvis en fast passer, som altid står til rådighed, men bare en, som jeg kan ringe og høre, når jeg skal noget. Og jeg er gerne behjælpelig med pasning eller andet den anden vej også selvfølgelig. Håber at høre fra nogen herinde... Første gang jeg har brug for pasning er lørdag den 30 oktober.

Mvh Katja (og Freja og Frederik)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjemme-pasning søges i Viby J (Århus)
  • #1   20. okt 2010 Hvor i Viby?

• #2   20. okt 2010 Hej,

Jeg bor på Onsholtvej, ved ik om det siger dig noget.. Det er ret tæt på Jyllandsposten...

• #3   20. okt 2010 Ikke bedste beliggenhed ift. hvor jeg bor (har ej bil), men den 30/10 vil jeg gerne passe dine katte smiley Sender dig lige en PB...

• #4   20. okt 2010 Ej hvor er du bare sød..!!! Og jeg skal selvfølgelig nok betale for busbillet eller lignende plus eventuelt for din tid også. Det lyder godt. Vi skrives lige ved og aftaler nærmere så...

• #5   20. okt 2010 Dejligt at du synes jeg er sød smiley Jeg har jo engang været liiiidt slem ved dig smiley

• #6   20. okt 2010 Det kan jeg godt huske, men det er altså for længst glemt... Og jeg var jo egentlig også enig, men jeg havde ik andre muligheder på det tidspunkt. Men det gik jo heldigvis godt det hele alligevel og nu er kattene jo heldigvis inde hos mig. smiley Så det betyder ingenting og ja selvfølgelig synes jeg, at du er sød, når du gider hjælpe mig... Især når det ik er lige rundt om hjønet for dig...

Kommentér på:
Hjemme-pasning søges i Viby J (Århus)

Annonce