{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny mis
  • #1   27. jan 2006 Ja vi får killingen med hjem imorgen. Vi bliver dog nød til at dele huset lidt op, da vores egne killinger ikke er vaccineret endnu og vi ser nødig at de går hen og bliver syge. Så vores egne killinger får køkken og stue og vores lille nye skovtrold for resten af huset. Så må vi lige se tiden lidt an.

• #2   27. jan 2006 Jeg kommer også imogen sammen med min kat Kiwi, og Mona E herindefra kommer med Miss Diva Divine.
    Og vi glæder os også rigtig meget smiley

• #3   29. jan 2006 Under emnet Udstilling i Køge i dag kan I se hvordan det er gået Ronja.
    Det vare nok lige et par dage inden jeg opretter Cha Cha Cha. Vi er alle lidt trætte i dag smiley Nyder bare hinandens selskab.
    Cha Cha Cha har jo fået værelse på badeværelset indtil videre. Her lod vi trandsportkassen stå, hun fik en hule og selvfølgelig mad, vand og toilet. Men hun fandt selv et bedere sted at sove nemlig i vores vasketøjskurv smiley Lået stod en smule på klem og da vi kom der ned i morges stak hendes lille søde hoved lige op af kurven.
    Hun er super dejlig og ikke bange for noget som helst selv om hun er et helt nyt sted.

• #4   29. jan 2006 Vi fik gæster her smiley
    Så jeg fik slet ikke skrevet at Cha Cha Chas kuld blev nr. 1 ud af 4
    Der var 2 Main Coon kuld, 1 Birma kuld og 1 Norsk skovkat kuld.
    Det var ganske folt smiley

Kommentér på:
Ny mis

Annonce