{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
663 visninger | Oprettet:

Tæt på fødsel? {{forumTopicSubject}}

Min Bell er meget gravid! Havde regnet hendes termin ud til den 19. okt. Hvor længe kan der gå endnu? Det er første gang vi skal ha killinger, så er meget spændt. Og selvfølgelig nervøs......

Vi har 2 katte mere, en han kastrat og så en der ikke er kastrat (farmand) Bell har længe været sur på ham og det fatter han ikke. Når de er alene hjemme skiller jeg dem ad, så hun har ro. Skal de være skilt når fødslen går i gang? Hun har sin kasse klar og sover også tit i den.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tæt på fødsel?
  • #1   21. okt 2010 jeg ville ikke skille dem ad, medmindre hun stresser over ham. Han vil højst sandsynligvis søge væk alligevel, og vil han hjælpe til, og mormis godtager det, så lad ham endelig.

• #2   21. okt 2010 Ok smiley Var bare så bange for om han ville kunne finde på at æde de små? Det sagde min mor nemlig... Men det er vel kun vildkatte der ikke får meget mad?

• #3   21. okt 2010 det er yderst sjældent at han en hankat vil æde sine egne killinger.. Og du vil vidst ikke være i tvivl hvis han har de lyster, eller om mormis er utryg ved hans nærvær.

• #4   21. okt 2010 Jeg ville nu skille dem af. Der er nogle katte der er drægtige op til 72 dage. Men er du usikker så ring til dyrlægen.

• #5   21. okt 2010 Mange tak for jeres svar smiley Glæder mig til der sker noget

• #7   21. okt 2010 det er altså ikk helt rigtigt Susanne. det er rigtig at en hunkat KAN stresse op over andre katte, hankatte som hunkatte, men det kan ikke genereliseres på den måde, og hvis hunkatten er vant til hankatten er det ikke sikkert.
    Herhjemme er mine hunkatte sure på alle når de er drægtige, men ligeså snart hunkattene går i fødsel, så er alt iorden igen, og min hankat er med til hele fødslen som god fødselshjælper, endda sætter mine hunkatte pris på et kærligt slik i panden midt i det hele.
    Kender til flere opdrættere som har oplevet dette.

• #8   21. okt 2010 når hun allerede skælder ud på ham ville jeg skille dem ad.... her i huset har vi hunner som både kan lide at være sociale når de føder og nogen der helst vil være sig selv, men hun viser jo i mine øjne tydeligt hvad det er hun vil...

held og lykke smiley

mvh Marlene

Kommentér på:
Tæt på fødsel?

Annonce