Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vådfoder maine coon/norsk skovkat
  • #1   22. okt 2010 smiley

• #2   22. okt 2010 mine får vådfoder hver dag, enten koger jeg kylling med ris eller også den nemme løsning, dåsemad, men de får andet end tørkost hver dag.

• #3   22. okt 2010 Royal canin har noget super godt vådfoder.
    Der kan man få forskellige slags, både til ude, inde, killinger, ældre- du kan få til hvad du har brug for smiley
    Vi bruger det, og det er rigtig godt.

• #4   22. okt 2010 applaws er også super godt smiley

• #5   22. okt 2010 Ja der er 80% kød i. Det har vi også lige fået hjem på prøve smiley

• #6   22. okt 2010 mange tak, tænker om nolge giver jeres katte, alm mad: såsom fisk,oh hvilken slags. leverpostej osv

mvh juia

• #7   22. okt 2010 Nej leverposteg er ikke godt, da der er meget vand i og en masse kryderrier. Så det holder vi os fra. Hellere forkæle dem lidt med vådfoder, og en masse forskellige godbider smiley

• #9   22. okt 2010 okay hvad med hensyn til bakterien, i forhold til kødet?

• #11   22. okt 2010 råt kød eller kogt kød, der IKKE er tilberedt som menneskeføde, er godt for din kat. At lever postej ikke er godt har intet med vandindholdet at gøre, der er 80% vand i dåsemad fra supermarkeder. Nej det er kryderierne og især tilsætningsstofferne de ikke har godt af. KOg en hel høne/kylling og pil kødet og brusk (til tænder) fra, så er der til ca en uge til en kat. Gem det i små portioner og frys ned. Det er VIGTIGT at de ikke få knogler der er tilberedte, de splintrer.

• #12   22. okt 2010 Jeg supplerer med dåser fra Almo nature og Cosma, det er mine to maine coon drenge rigtig glade for, og ellers får de lidt kød eller fisk. Fisken får de rå, den har dog været frosset først så der ikke er nogle fare for parasitter mv. Af kød får de hvad vi nu selv skal have til aftensmad. Plejer at tage lidt fra inden jeg krydrer det. Daggamle kyllinger er de også helt vilde med.

Kommentér på:
vådfoder maine coon/norsk skovkat

Annonce