{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.014 visninger | Oprettet:

? {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne høre fra hver enkle af jer, som læser denne tråd, hvorfor det er mig der er det sorte får her.

I skal ikke rotte jer sammen, vent med at læse det de andre har skrevet til i selv har skrevet Jeres erlige mening.

Jeg ved godt jeg ikke altid har et lige så pænt sprog, men det er jeg næsten nød til for ikke at få mange mennesker i hovedet. Jeg har andre meninger, ja, men hvorfor er jeg det sorte får.

Jeg føler mig krænket i tråde som disse, som endten er oprette med henblik på mig, direkte til mig, eller det er endt med at være mod mig.

(link fjernet)

(link fjernet)

(link fjernet)

(link fjernet)

Selv oprettede jeg en meget enkelt tråd i går, men blev også skubbet til:

(link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ?
  • #1   28. jan 2006 Jeg har lidt svært ved at genkende det "sorte får" i de tråde, som du viser... Så jeg er ikke helt sikker på, hvad du mener med, at du er blevet det sorte får...?

• #2   28. jan 2006 Desuden er man ALDRIG nødt til at tale grimt... Man har ALTID et valg..

• #3   28. jan 2006 Tinna>>> Sidder og klapper af dig og det du har skrevet :-)))) Flot

• #4   28. jan 2006 Mig selv>> Syntes når du opretter en tråd... og det er ik første gang.... så smutter du bare istedet for at blive hmm

• #5   28. jan 2006 Sorry , men ..
    Du ser RIMLIG meget selv ud til at være uden om det der, især med dit sprogbrug og dine kommentare til andre folk . Du har vist selv gjordt dig til "det sorte får" .
    - // Z .

• #6   28. jan 2006 -Tinna-: Mange tak for rådene smiley Men vil stadig deltage, da jeg også har meninger smiley

carinaSNOBski: Så synes jeg det ville være rart, at du også oprettede en tråd, hvor du skrev undskyld og fortalte dem om hele din fejltagelse så dem som ikke har gikket tilbage i tråden, ikke ser ondt på mig smiley !

Lena C: Ja, jeg smuttede, da jeg ikke vil i diskution, så for at "holde igen" til folks kommentarer, lukkede jeg vinduet smiley !

Cille*: Jeg er ikke helt med ? smiley !

• #7   28. jan 2006 Nan: Du skriver:

Hvis du mener, vi andrer går lidt for meget op i, hvad der sker herinde, hvofor pokker opretter du så selv en tråd som denne smiley ?

Der vil jkeg så sige til dig, at det ikke er noget jeg går vildt meget op i, ville bare gerne høre hvorfor smiley

• #8   28. jan 2006 Lige en lille afrunding fra mig af...

MIG SELV
    Man skal jo også tænke på, at hvis man har en forventning om, at andre skal tage ansvar for deres handlinger, så er det forventeligt, at man selv tager ansvar for sine handlinger...

• #9   28. jan 2006 jeg syntes du skal passe på dit sprog, bare et råd....

JEG har det sådan at dem der snakker ordenligt til mig og viser mig respekt, ja de får det igen....
    jeg gider bare ikke folk der ikke kan finde ud af det på en ordenlig måde først =)

men der skal self. også være plads til fejl =)

Kommentér på:
?

Annonce