358 visninger
|
Oprettet:
Loppeangtreb {{forumTopicSubject}}
Skal lige høre om nogle har nogle gode erfaringer med at komme af med lopper!!
Fik ny kat for uge siden og fyldt med lopper, gik desværre flere dage inden opdagede...
Har givet frontline combovet for 2 dage siden, men stadig masser af levende lopper på katten. ved godt de længe fremover vil blive udklækket og derfor nye, men spørgsmål er kan det kombineres med noget, evt shampoo eller!!!
dec 2007
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 18 Emner: 64 Svar: 1.806
Det du kan gøre nu er at købe en æske CapStar Vet og så give din kat en pille hver dag i 6 dage (der er 6 piller i æsken). Pillerne virker inden for et kvarter og virker i 24 timer og så dør lopperne lige så snart de bider din kat.
CapStar koster omkring 70-80 kr.
dec 2007
Følger: 25 Følgere: 28 Katte: 6 Emner: 18 Svar: 528
Min dyrlæge tvivlede på om en kat kunne tåle CapStar 3 dage i træk..... Så 6 dage ville jeg nok ikke turde !
Ville ihvertfald vende den med dyrlægen.
Dog vil jeg komme med et andet indput. Jeg var hos min dyrlæge den anden dag i et andet ærne. Og da fandt jeg så 3 lopper på min bette misling. Jeg bad dyrlægen om noget loppekur, da mislingen skulle flytte hjemmefra (solgt). Min dyrlæge sprøjtede noget væske ind via sprøjte. Det kostede 9-10 kr (på regningen) til 3,5 kg killing.
Det dækker katten i 3 uger, og er (set i bakspejlet) super effektivt !
Og den må gives, selvom du har brugt alverdens præparater lige inden.
Prøv at spørge hos din dyrlæge.
okt 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 12 Svar: 123
og det er væk nu, de har ingen lopper mere..
så vil helt klart råde dig til at bruge advantage. .
dec 2007
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 18 Emner: 64 Svar: 1.806
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 1 Emner: 11 Svar: 9
når nu der er gået et par dage siden vi brugte frontline og stadig lopper på katten, kan jeg vel gå ud fra det ikke duer i dette tilfælde!!!
Loppeangtreb