{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
358 visninger | Oprettet:

Loppeangtreb {{forumTopicSubject}}

Skal lige høre om nogle har nogle gode erfaringer med at komme af med lopper!!

Fik ny kat for uge siden og fyldt med lopper, gik desværre flere dage inden opdagede...

Har givet frontline combovet for 2 dage siden, men stadig masser af levende lopper på katten. ved godt de længe fremover vil blive udklækket og derfor nye, men spørgsmål er kan det kombineres med noget, evt shampoo eller!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Loppeangtreb
  • #1   26. okt 2010 Lopperne er blevet resistente overfor Frontline så du må behandle med Advantage i stedet for. Du er dog nødt til at vente 2-3 uger, når du netop har behandlet med Frontline.

Det du kan gøre nu er at købe en æske CapStar Vet og så give din kat en pille hver dag i 6 dage (der er 6 piller i æsken). Pillerne virker inden for et kvarter og virker i 24 timer og så dør lopperne lige så snart de bider din kat.

CapStar koster omkring 70-80 kr.

• #2   26. okt 2010 Annie*
    Min dyrlæge tvivlede på om en kat kunne tåle CapStar 3 dage i træk..... Så 6 dage ville jeg nok ikke turde !
    Ville ihvertfald vende den med dyrlægen.

Dog vil jeg komme med et andet indput. Jeg var hos min dyrlæge den anden dag i et andet ærne. Og da fandt jeg så 3 lopper på min bette misling. Jeg bad dyrlægen om noget loppekur, da mislingen skulle flytte hjemmefra (solgt). Min dyrlæge sprøjtede noget væske ind via sprøjte. Det kostede 9-10 kr (på regningen) til 3,5 kg killing.
    Det dækker katten i 3 uger, og er (set i bakspejlet) super effektivt !
    Og den må gives, selvom du har brugt alverdens præparater lige inden.
    Prøv at spørge hos din dyrlæge.

• #3   26. okt 2010 jeg brugte først frontline, men det virkede ikke, så brugte jeg advantage..
    og det er væk nu, de har ingen lopper mere..
    så vil helt klart råde dig til at bruge advantage. .

• #6   26. okt 2010 Hvis du sprøjter med Trinol så HUSK at sørge for at katten ikke er i samme rum, og den må ikke komme i sprøjtede rum før det er HELT tørt, da Trinol er livsfarligt for katten!!

• #7   26. okt 2010 tak for svarene:)

når nu der er gået et par dage siden vi brugte frontline og stadig lopper på katten, kan jeg vel gå ud fra det ikke duer i dette tilfælde!!!

Kommentér på:
Loppeangtreb

Annonce