{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.780 visninger | Oprettet:

Dødfødt killing {{forumTopicSubject}}

Kom hjem til et forfærdeligt syn idag. Har jo gået og ventet med længsel på at Bell ville gå igang med at føde. Jeg kom så hjem idag og finder en stor killing liggende død på gulvet ;( Bell havde gemt sig under sengen. Hun havde slet ikke vasket sig. Og var fuld af blod. Hun var utrolig kælen og spandt helt vild.

Nu har hun gjort sig ren og ligger bare og sover. Jeg har mærket på hendes mave og der er ikke flere derinde.

Men øv da hvor er det bare trist...

Forsvinder mælken af sig selv, eller skal man gøre noget for at hjælpe hende. Hun virker til at ha det godt igen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dødfødt killing
  • #2   26. okt 2010 Øv hvor trist smiley Men rigtig god ide med en lille forældreløs killing.

  • #3   26. okt 2010 Hun virker bare slet ikke til at mangle den. Da min mors stald kat mistede den ene killing var mormis helt ude af den og ledte længe efter den.
    Jeg tror jeg er mere ked af det end hende...


  • #4   26. okt 2010 Ej hvor trist smiley Sov sødt lille misling

  • #5   26. okt 2010 killingen har måske været syg og derfor er den død, morkatte frastøder jo osse de syge killinger som de føder måske derfor hun ikke savner den..... måske kan det trøste lidt R.I.P lille mis

  • #6   26. okt 2010 La nu være med at tilbyde hende som amme, hvis hun ikke savner den afdøde killing.
    Det vil bare give en kedelig udgang på din *drømme forestilling*


  • #8   27. okt 2010 Tak for alle jeres søde ord. Nu har hun sovet hele natten og har fået spist og drukket godt. Og hun er helt som hun plejer. Har også valgt ikke at tilbyde hende som amme-mor. For ja, det er jo nok ikke nødvendig for hende når hun ikke er trist.

  • #9   27. okt 2010 Susanne S.
    Nok er det ikke nødvendigt for hende at tilbydes som amme, når hun ikke direkte savne sin killing.
    Men at tilbyde sin hunkat som amme, indbefatter ikke kun mormissen - men også i aller højeste grad dig som forsørger of amme-babyer ;O)

    For slet ikke at snakke om, hvad nu hvis din mormis slet ikke vil have amme-børn !
    At tilbyde en mormis som amme, er faktisk et størrer ansvar end det at have egne killinger (det er det ihvertfald i mine øjne).


    Men skide godt din mormis trives med situationen. Så hold fast ved den beslutning du/I har taget ;O)


Kommentér på:
Dødfødt killing

Annonce