{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.214 visninger | Oprettet:

trinol 810 {{forumTopicSubject}}

angående lopper vil vi gerne prøve trinol, vil bare lige høre om nogen har erfaring med det!!
Hvor længe skal der gå fra man sprøjter et værelse til det kan bruges igen!!
Og er det effektivt hvis der er gulvtæpper i flere af værelserne eller!!
Regnte med bare at give de rum hvor kattene opholder sig mest, eller skal alt have tur
Skal siges de lige har fået en tur frontline, men syntes ikke virker til det har den store effekt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  trinol 810
  • #1   27. okt 2010 jeg ville ikke forsøge mig med 810 , det er dødsens giftig både ved indånding og hvis katten får det slikket i sig !

• #2   27. okt 2010 Nogle steder i landet er lopperne resistente over for frontline... Men det er heller ikke ligegyldig om det er den rette Frontline... Det skal være den der hedder Frontline Combo Vet og så skal det også passe med vægten smiley
    Her hos mig virker Frontline fint og har gjort det i snart 6 år, men jeg er nu skiftet til Advantage, da det er meget billigere.. Køber i pakninger til store hunde på 25 kg + og med en engangssprøjte giver jeg 0,1 ml pr kg kat... Læg mærke til, at der står IKKE 1 ml, men 0,1 ml pr. kg. kat....Og det ser også ud til at virke smiley På den måde kan jeg behandle 8 voksne katte og 4 ungkatte for 100 kr. pr. mdr... Hvor jeg før gav 306 kr. for 6 stk Frontline Combo Vet... Det gav ca. 500,- kr. pr. mdr.

• #3   27. okt 2010 Kan Advantage kun fåes på recept hos dyrlægen ??

• #4   27. okt 2010 Nej det kan købes på apoteket :))

• #5   27. okt 2010 Super - 1000 tak.... har nemlig ikke den store succes med Frontline her....

• #6   28. okt 2010 Du må bare love mig at du holder dig fra Trinol 810 , der er så mange andre gode råd smiley
    Vi plejer i matas kun at vejlede til at bruge trinol udendørs , ved murene , og især hvis der er husdyr , for det er virkelig et giftstof der vil noget

• #7   28. okt 2010 Vi havde på et tidspunkt store problemer med lopper. Vi fik en skadedyrsbekæmper ude og sprøjte huset, det hjalp. vi måtte ikke være i huset en halv time efter. Frontline virker ikke her så vi bruger advantage.

• #8   28. okt 2010 okay tak skal i have, vi holder os fra trinol...

Nogen der ved hvor længe skal gå mellem vi gav frontline til vi må give advantage!!!

• #9   28. okt 2010 3-4 uger mener jeg.

Jeg har brugt trinol da vi havde massivt loppeangreb. Jeg gjorde seriøst rent og vaskede alle tæpper og puder. Sprøjtede så og vi var alle ude af huset i 4 timer. Efter 2 omgange med det var lopperne væk. Gav også Atvantage hver 4 uge, samt Caspar. efter et par måneder væk lopperne helt væk og jeg har ikke set dem i flere år.

• #10   28. okt 2010 Jeg har brugt Trinol i mange år. Jeg rengøre først rummet, sprøjter og holder det lukket i et par timer. Derefter lufter jeg ud osse et par timer inden der kommer dyr der. Jeg har aldrig haft syge katte eller andre dyr, til gengæld har jeg ikke haft lopper i over 5 år. Og jeg behandler ikke kattene forebyggende.

• Mette S
    Mette S Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Svar: 1
    #11   11. aug 2012 Må man tørre efter på gulvet efter brug af trinol,da det efter 3 timer stadig virker meget fedtet?

• #13   12. aug 2012 Winnie W.
    Det er Advantage jeg køber til stor hund og deler ud til kattene smiley Ikke Frontline smiley
    Her virkede Frontline Combo Vet, altså i alle de år jeg brugte det og efter jeg er gået over til Advantage, fordi det er meget billigere, har vi altså stadigvæk ikke lopper smiley Advantage til stor hund og til kat er der den samme mængde aktiv stof i, så det er helt det samme. Vi har ikke haft lopper i over 7 år smiley

• #15   12. aug 2012 Øv, hvor må det bare være rigtig træls, Winnie smiley

Vi har også en del pindsvin smiley Jeg stiller selv foder ud til dem, men hvis de har lopper, så må Advantage altså virke, for vi har ikke lopper herinde smiley Og vi har også stor løbegård og den bliver brugt året rundt smiley

Kommentér på:
trinol 810

Annonce