Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Navlebrok - pris?
  • #1   28. okt 2010 Man behøver ikke få lavet en navlebrok hvis den ikke er volsom stor og den ikke er til genere katten, mange katte lever fint med en brok, men ring og tage en snak med din dyrelæge

• #3   29. okt 2010 Som Lotte skriver ring og hør dyrlægen om pris (husk at vælge en katte-kyndig dyrlæge).

Hvor gammel er killingen og hvor stort er det?

Det er 'modigt' af Shila J, at skrive at man ikke behøver få det lavet, hvis ikke det er voldsomt stort, det er egentlig korrekt, men hvis der kommer noget tarm i klemme kan det få fatale følger, så definitionen af stort er vigtig at være enige om.

• #4   29. okt 2010 er det en hunkilling vil jeg tro det ekstra sting gives gratis i forbindelse med neutralisering.

Er det så stort du selv kan mærke/se det skal det fikses.

Og selvfølgelig skal især en hukat med brok aldrig have killinger - drægtigheden kan øge presset på brokhullet - og så er det arveligt.

• #5   29. okt 2010 med stort mener jeg at det er så der ikke kan komme en tarm ud... Har en huskat med en lille navlebrok som jeg var til dyrelæge med, hvor jeg fik beskeden at når det er lillefinger størrelse er der ikke grund til at lave det hvis katten IKKE har problemer med det! men som jeg også skrev skulle hun ringe til en dyrelæge og få en snak med dem om hvad de mener...

• #6   29. okt 2010 Når jeg snakker lille brok - så er det på størrelse med et knappenålshoved.

En lillefinger - det er stort, der kan sagtens gå tarm eller tarmkrøs i klemme ...

• #8   31. okt 2010 Hvis det er en hunkat, vil jeg, som Lis skriver, mene at de ordner det samtidig med at hun bliver steriliseret, er det en hankat koster det det samme som at få en hunkat steriliseret - det var i hvertilfælde hvad betalte da jeg fik et lavet på en hankat der samtidig blev kastreret.

Kommentér på:
Navlebrok - pris?

Annonce