Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tørre fusser!
  • #1   29. okt 2010 Jeg har ikke selv prøvet tørre trædepuder (går ud fra det er det du mener) på en kat, men jeg har prøvet tørre tæer/ben på en høne.
    Hende gav jeg et fodbad i lunken sæbespånevand, skyllede og tørrede derefter forsigtigt.
    Så fik hun masser af kopattesalve og en forbinding på, det hjalp rigtigt godt men det var også meget slemt på hende.

Til en kat, ville jeg forsøge mig med noget aloevera-creme, helst det fra "forever living" serien (det er bedst kvalitet), det er lidt dyrt men man skal ikke bruge ret meget.
    jeg har noget jeg bruger mod eksem på min datter, man skal kun bruge en meget lille klat hver gang, og det virker utroligt godt.
    Men en kat skal nok også have en forbinding på som jeg gav hønen, for katten vil jo bare slikke creme af...

• #2   29. okt 2010 Jeg har aldrig hørt om at en kats trædepuder bliver så tørre, at det skal behandles. Medmindre katten er generet af det, ville jeg lade det være. Måske sunde fedtsyrer i foderet kan hjælpe lidt på det. Fx give lidt kogt laks eller lakseolie...

• #3   31. okt 2010 okay takker.

• #4   2. nov 2010 hej så her jeg fået det opklaret. og ken inde kat kan godt få tørre fusser da de ikke får det fugt som ude katte kan få.

man kan køge noget der hedder Pote crem fra KW serien. eller bruge Kopatte salve.

Kommentér på:
Tørre fusser!

Annonce