{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
420 visninger | Oprettet:

Ændringer og påvirkninger af kat {{forumTopicSubject}}

Jeg er desværre blevet indlagt på psykiatrisk afd. fordi jeg bare slet ikke kan sove om natten og har fået det værre med min depression og plus jeg har haft nogle meget traumatiske oplevelser på det sidste. Men nu har jeg så været væk hjemmefra siden onsdag morgen og nu er Chili begyndt at reagere på at jeg ikke er hjemme, og det gør hun ved at tisse på vores gæste dyne, det virker som om hun gør det i protest og af frustration over at tingene ikke er som de plejer.. Kan det godt passe at det er en normal reaktion på at jeg ikke er hjemme? Normalt går både min kæreste og jeg hjemme sygemeldte, så hun er vant til jeg er der hele tiden.
Er der andre som har prøvet noget ligende, for jeg føler mig virkelig desperat og vildt magtesløs da det jo ikke ligefrem er helt frivilligt at jeg ikke er hjemme lige nu smiley

Savner da min lille mis og også kæresten, så det går mig lidt på smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ændringer og påvirkninger af kat
  • #1   29. okt 2010 Det kan godt være en reaktion på, at du er væk hjemmefra. Men vær alligevel obs på hende (eller rettere, lad kæresten være det). Urenligheden kan jo også være pga. urinvejslidelse, der tilfældigvis viser sig nu.

    Jeg forstår udmærket, at det ikke er så let at lade være med at bekymre sig, men du er jo ikke hjemme til at kunne gøre noget ved det, så det vil være godt, hvis kæresten tager hånd om katten(s urenlighedsproblem). Måske han skrive herinde, hvis han har nogle spørgsmål...

    Håber du snart får det bedre!


  • #2   29. okt 2010 Jeg er sikker på at dyr har en sjette sans, så jeg tror helt sikkert at du skal gå ud fra at det er en reaktion på at du har det træls og ikke er hjemme. Vi afgiver jo forskellige dufte alt efter hvordan vi har det og min den gamle kat, kommer altid og er meget "klistret" omsorgsfuld når jeg har ekstra mange smerter. Så ligger han konsekvent op af min ryg, hvor smerterne er.

  • #3   29. okt 2010 Okay tusind tak for jeres svar, og jeg har også lagt det op til min kæreste om at klare det derhjemme og det har han så også gjort. Men det gør alligevel ondt på mig at hun reagerer sådan på det, for jeg savner hende jo virkeligt, men samtidig har jeg det jo heller ikke godt og ja hun kunne godt mærke det da jeg var hjemme for hun søgte meget mig og mijavede hvis jeg lå inde i soveværelset med lukket dør og hun var i stuen med min kæreste, og hun ville hele tiden snakke med mig.
    Jeg ved at han heldigvis er meget opmærksom på hende og tager sig godt af hende, men alligvel kan jeg ikke lade være med at bekymre mig for hun er jo min lille baby smiley


Kommentér på:
Ændringer og påvirkninger af kat

Annonce