2.767 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
31 Svar
Brugsens Optimale foder Brugsens Optimale foder
Hej,
Jeg har netop købt 5poser optimal kattefoder Senior, for at afprøve dette mærke.
Så vil jeg hælde dem op i foderspanden, og i hver pose er der mange af pillerne som er mugne
Andre som har oplevet det med dette mærke?
Jeg har kontaktet butikken og får selvfølgelig mine penge retur
0 synes godt om
feb 2007
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 8 Emner: 57 Svar: 678
PS. jeg vil ALDRIG anbefale nogle, at bruge div. supermarkeds produkter til katte. Jo hvis du kan købe Iams/eukanuba men det er sjældent. Søg på alle de gode anbefalinger her på kattegalleri, og få optimal senior foder til din elskede kat
Venlig hilsen Heidi og birmabanden
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.947
dec 2006
feb 2006
Følger: 5 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 59 Svar: 180
feb 2006
feb 2006
Du kender ikke mig og jeg kender ikke dig. Normalt, som jeg skrev skulle det afprøves, fodrer jeg med et andet mærke. Men jeg har en mand som går hjemme på sygedagpenge fordi han har brækket sit skinne ben, plus lægbenet 2 steder! Så vores økonomi er hårdt ramt eftersom vi købte vores landejendom i sommers! Og det er ham som trækker pengene hjem her...!
Så tak fordi i gad og træde på en!
feb 2006
Tænk at I altid har så travlt med hvad andre skal og bør gøre.
Jeg prioterer alt herhjemme ikke kun katten! julegaverne er det blevet skåret ned på.
Færdig slut - jeg gider ærlig talt ikke diskutere om hvor vidt jeg må fodre min kat med billigt foder til min man kommer i arbejde igen!
Og ja det er sq at træde på folk!
feb 2010
Følger: 4 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 46
Jeg vil så sige, jeg tror bare du har været uheldig med det foder
jeg selv skifter. Når økonomien er til det, får de kvalitetsfoder. Når økonomien ikke er til det, får de ganske alm. Whiskas
feb 2006
Du aner da intet om mit liv til du kan sige som du gør! Det er nemt for dig, jeg ville næsten ønske du kom ud for det samme som os! Både fysisk og psykisk!
Tror bestemt ikke min kat dør af at leve af det her til januar 2011!
feb 2006
feb 2006
dec 2006
man må tage de indlæg med som man ikke bryder sig om, uanset om det er et svar på det man spørger om..
men igen.. jeg var blevet godt gal, hvis jeg havde åbnet sådan en pose foder, de ville ikke skulle nøjes med at slippe med en undskyldning..
ang billigt foder.. hmmman kan godt får et udmærket foder til lidt penge, hvis tog et smut forbi en dyrhandel.. der er tit tilbud, man skal bare kikke rækkerne igennem..
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
Men Feline Porta, Olivers og flere andre har godt foder til gode priser, væsenligt billigere end optimal.
jul 2010
Følger: 67 Følgere: 64 Katte: 7 Emner: 31 Svar: 1.203
dec 2007
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 18 Emner: 64 Svar: 1.806
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Forhåbentlig sørger butikken for at give besked til COOP, så denne sending foder bliver fjernet fra hylderne. Men synes da du også skulle skrive til dem.
**Jeg har netop købt 5poser optimal kattefoder Senior, for at afprøve dette mærke.**
Hvorfor starte med 5 poser? Det ville da være træls at brænde inde med hvis nu katten ikke ville æde det.
Nu hvor snakken er faldet på økonomi, vil jeg nævne, at Plantorama har 12 kilo RC på tilbud for kun 399 kroner! 12 kilo er måske lidt rigeligt stort indkøb, hvis man kun har én kat, men måske en anden katteejer ville dele.... (hvis nu der skulle være en Plantorama i nærheden...)
Og så vil jeg da også lige nævne, at LUX fra Aldi er billigt og ok vådfoder
sep 2008
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 34 Svar: 682
Mvh Anja
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 4 Emner: 58 Svar: 1.448
Dælme heldigt du opdagede de mugne piller, og dejligt butikken ville give pengene tilbage.
Jeg har endnu aldrig oplevet noget i den stil, men nok en god ide at tænke over det næste gang jeg hælder foder over i spanden.... Normalt tager jeg bare alt for gode vare... lidt naiv er man vel *gg*
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
Husk at læse hvad der er i foderet 1. og 2. ingrediens (og helst også 3.) skal være kød ikke korn, benmel eller andet der ikke er kød
jul 2010
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 3 Svar: 23
Jeg har selv købt nogle poser af det mærke, og da jeg åbnede for den ene, var jeg seriøst ved at dejse om :o/ Der kom så fæl en lugt op af posen, at jeg valgte at smide alle poserne ud. Tror ikke der var mug i, men jeg kunne overhovedet ikke være i nærheden af poserne. Så måske der er noget om det :o(
PS: Er selv ved at brække mig over folk herinde, men det kan satme også give et smil på læben engang imellem :o)
feb 2010
Følger: 4 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 46
Livet er ret uforudsigeligt! Sidder selv lige nu og har ikke engang 50 kr. til mig selv, pga. kæmpe problemer. Har købt mad til kattene, og lige købt grus, men jeg selv må vente med at spise til søndag morgen hvor jeg er inviteret ud...
Så tag nu bare og hav forståelse for andres livsførelse før du kommer ud med hvem der har et valg.
Katten skal have mad ja, men at leve 1 pose på billig tørfoder dør den ikke af akut.
dec 2006
Nej, men de har åbenbart et tilbud på 10 kilo + 2 kilo
(og i denne uge ærgrer jeg mig lidt over, at der er langt til Plantorama).
dec 2006
Klagede du så?
feb 2010
dec 2006
Kampagnetilbud hedder det, ja
feb 2007
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 8 Emner: 57 Svar: 678
Skal jeg være ærlig så syntes du er ganske uforskammet overfor bla. Sofie H. drop at være på kattegalleri, hvis du ikke kan klare , at Der er nogle som giver mere ud af sin viden, end Det du beder om. Du sætter ikke dagsorden, og lad vi andre ønske og vejlede det bedste for vores medmennesker og ikke mindst kattene...
Jeg frygter for dig, at nogle klager over dig til kattegalleri...var mod andre som du gerne vil have de skal vare imod dig.
Hilsen Heidi
feb 2010
feb 2006
Og kan se du selv har brugt Whiskas´til dine katte,,,,så hvorfor hakke sådan ned på at jeg for en periode er nødt til at priotere?
feb 2006
Når du selv har fodret med både tør og våd kost fra Whiskas.
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 4 Emner: 58 Svar: 1.448
Jeg har selv en gang troet at jeg var rigtig god ved mine katte når jeg serverede whiskas for dem... Men jeg har lært rigtig meget af at være herinde, selvom det indimellem er svært at være modtagelig for gode råd, det kommer jo også lidt an på hvordan tingene bliver sagt...
Jeg fodre selv med Hills, ca hver tredje måned køber jeg en pose hairball control, en pose dental care og en pose alm foder alt sammen fra hills... I det hele er det 25 kg jeg blander sammen, og hver kat spiser ca 2 kg om måneden (jeg har 4 katte).
Det koster mig et svimlende beløb af 1600 kroner... men når man så begynder at regne ned... pr måned koster det mig 533 kroner... så hver kat spiser for 133 kroner at tørfoder hver måned..
Det er da ikke helt galt igen
Udover det så får de forskellige godbidder, fra bla whiskas.... eller endnu billigere mærker... men det er ikke deres hovedfoder og så synes jeg det er okay, vi andre spiser jo også slik og kage ikke indimellem
feb 2010
Brugsens Optimale foder