2.767 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 31 Svar

Brugsens Optimale foder Brugsens Optimale foder

Hej,

Jeg har netop købt 5poser optimal kattefoder Senior, for at afprøve dette mærke.
Så vil jeg hælde dem op i foderspanden, og i hver pose er der mange af pillerne som er mugne smiley

Andre som har oplevet det med dette mærke?
Jeg har kontaktet butikken og får selvfølgelig mine penge retur

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brugsens Optimale foder
  • #1   5. nov 2010 nej føj da - giv ENDELIG IKKE DIN KAT BARE 1 smagsprøve af det - der er formodentlig tokiner udviklet og det kan give dine katte voldsom forgiftning - jeg var ved at miste mange af mine birmaer i 2002 pga. foder, som har været fugtig og derved gået toksiner i, formodentlig.......PS vi reddede alle de døende katte, og det kostede mig ca 3000,- pr. gang vi fik en kat, som dejsede omkring med voldsomme forgiftningssymptomer - det var et marreridt at se mine skønne birmaer være døende....vi fandt heldigvis synderen, men først efter flere ugers helved

PS. jeg vil ALDRIG anbefale nogle, at bruge div. supermarkeds produkter til katte. Jo hvis du kan købe Iams/eukanuba men det er sjældent. Søg på alle de gode anbefalinger her på kattegalleri, og få optimal senior foder til din elskede kat

Venlig hilsen Heidi og birmabanden

• #2   5. nov 2010 *tilbage med det foder, alle poserne og bed dem tjekke de poser de har..

• #3   5. nov 2010 ups.. så ikke du havde kontakte butikken

• #4   5. nov 2010 nej tast nu ikke for hurtigt jeg har slet ikke nået at give ham noget

• #6   5. nov 2010 nu spurgte jeg ikke efter jeres meninger omkring foderet!

• #7   5. nov 2010 Sofie - jeg synes ærlig talt I sku ta og passe lidt på.
    Du kender ikke mig og jeg kender ikke dig. Normalt, som jeg skrev skulle det afprøves, fodrer jeg med et andet mærke. Men jeg har en mand som går hjemme på sygedagpenge fordi han har brækket sit skinne ben, plus lægbenet 2 steder! Så vores økonomi er hårdt ramt eftersom vi købte vores landejendom i sommers! Og det er ham som trækker pengene hjem her...!

Så tak fordi i gad og træde på en!

• #8   5. nov 2010 Nej men hvis man gider holde sig fra tråde som ikke omfatter hvilke mærker man burde fodre med, så ville det være rart.
    Tænk at I altid har så travlt med hvad andre skal og bør gøre.

Jeg prioterer alt herhjemme ikke kun katten! julegaverne er det blevet skåret ned på.

Færdig slut - jeg gider ærlig talt ikke diskutere om hvor vidt jeg må fodre min kat med billigt foder til min man kommer i arbejde igen!

Og ja det er sq at træde på folk!

• #9   5. nov 2010 Pia du kan ligeså godt lære det her på kattegalleri. Skal katten ikke have mad skal du heller ikke. Herinde komme rkatten if ørste række. Du har ingen penge, det er ærgeligt, men det er dødsynd bare i 1-2 mdr. at give katten mad der er billigt. Dig selv og din familie? ja, i må sulte, for lille pusse-nuse-misser skal have bedre kvalitetsmad end dig selv. (ifølge folk herinde)

Jeg vil så sige, jeg tror bare du har været uheldig med det foder smiley

jeg selv skifter. Når økonomien er til det, får de kvalitetsfoder. Når økonomien ikke er til det, får de ganske alm. Whiskas

• #10   5. nov 2010 Sofie - og hvad fodrer du selv med?
    Du aner da intet om mit liv til du kan sige som du gør! Det er nemt for dig, jeg ville næsten ønske du kom ud for det samme som os! Både fysisk og psykisk!
    Tror bestemt ikke min kat dør af at leve af det her til januar 2011!

• #11   5. nov 2010 Joan - jo jeg kender godt til KG - derfor jeg aldrig opretter tråde herinde normalt smiley

• #12   5. nov 2010 hvad fodrer du selv med?????

• #13   5. nov 2010 Kan ikke lade være med at trække på smilebåndet..

man må tage de indlæg med som man ikke bryder sig om, uanset om det er et svar på det man spørger om..

men igen.. jeg var blevet godt gal, hvis jeg havde åbnet sådan en pose foder, de ville ikke skulle nøjes med at slippe med en undskyldning..

ang billigt foder.. hmmman kan godt får et udmærket foder til lidt penge, hvis tog et smut forbi en dyrhandel.. der er tit tilbud, man skal bare kikke rækkerne igennem..

• #14   5. nov 2010 Jeg kan vende det om, jeg har ikke råd til at fodre med de såkaldte billigmærker fra hverken Brugsen eller andre steder. Det er nemlig alt for dyrt, hvis det bliver regnet ud på måned(er) Så ud over at snyde katten for ordenligt foder, så snyder du osse dig selv økonomisk. Derudover skider de meget mere af det og dermed får du større udgifter til grus, så spare penge på det, det gør du IKKE.
    Men Feline Porta, Olivers og flere andre har godt foder til gode priser, væsenligt billigere end optimal.

• #15   5. nov 2010 * Pia & Magnus * - Puha det må ikke ha været sjovt at åbne de poser smiley Synes du burde skrive til dem der laver foderet også... Kan godt være du får pengene tilbage af butikken, men synes nu også at du skal gå længere op... Det er da for ulækkert at købe foder der er muggent smiley

• #16   5. nov 2010 (link fjernet)

• #17   5. nov 2010 **Jeg har kontaktet butikken og får selvfølgelig mine penge retur**

Forhåbentlig sørger butikken for at give besked til COOP, så denne sending foder bliver fjernet fra hylderne. Men synes da du også skulle skrive til dem.

**Jeg har netop købt 5poser optimal kattefoder Senior, for at afprøve dette mærke.**

Hvorfor starte med 5 poser? Det ville da være træls at brænde inde med hvis nu katten ikke ville æde det.

Nu hvor snakken er faldet på økonomi, vil jeg nævne, at Plantorama har 12 kilo RC på tilbud for kun 399 kroner! 12 kilo er måske lidt rigeligt stort indkøb, hvis man kun har én kat, men måske en anden katteejer ville dele.... (hvis nu der skulle være en Plantorama i nærheden...)

Og så vil jeg da også lige nævne, at LUX fra Aldi er billigt og ok vådfoder smiley 5,50 kr. for en 400 grams dåse smiley

• #18   5. nov 2010 Tinka D> Royal canin laver da ikke 12 kg. poser?? Det har jeg i hvert fald aldrig set:) Jeg har lige bestilt for 1500 kr. foder på zooplus.co.uk. Da det skal sendes fra england, tager det et par dage før det bliver leveret og man giver ganske vist lidt for fragt, men hvis jeg skulle ha købt de samme varer her i danmark, ville jeg skulle ha' været af med næsten 3000 kr. Bare lige et råd til andre, der gerne vil spare penge:) Ps. de forhandler rigtig mange forskellige mærker.

Mvh Anja

• #19   5. nov 2010 Tørfoderet fra Aldi skulle også være rigtig godt smiley

Dælme heldigt du opdagede de mugne piller, og dejligt butikken ville give pengene tilbage.

Jeg har endnu aldrig oplevet noget i den stil, men nok en god ide at tænke over det næste gang jeg hælder foder over i spanden.... Normalt tager jeg bare alt for gode vare... lidt naiv er man vel *gg*

• #20   5. nov 2010 Adr..

Husk at læse hvad der er i foderet 1. og 2. ingrediens (og helst også 3.) skal være kød ikke korn, benmel eller andet der ikke er kød smiley

• #21   5. nov 2010 Hej Pia

Jeg har selv købt nogle poser af det mærke, og da jeg åbnede for den ene, var jeg seriøst ved at dejse om :o/ Der kom så fæl en lugt op af posen, at jeg valgte at smide alle poserne ud. Tror ikke der var mug i, men jeg kunne overhovedet ikke være i nærheden af poserne. Så måske der er noget om det :o(

PS: Er selv ved at brække mig over folk herinde, men det kan satme også give et smil på læben engang imellem :o)

• #22   5. nov 2010 *Katten har intet valg..? DU har altid et valg. Den lever under det du byder den. Og lur mig om man ikke både kan få mad til katten og mad på bordet selv.*

Livet er ret uforudsigeligt! Sidder selv lige nu og har ikke engang 50 kr. til mig selv, pga. kæmpe problemer. Har købt mad til kattene, og lige købt grus, men jeg selv må vente med at spise til søndag morgen hvor jeg er inviteret ud...
    Så tag nu bare og hav forståelse for andres livsførelse før du kommer ud med hvem der har et valg.

Katten skal have mad ja, men at leve 1 pose på billig tørfoder dør den ikke af akut.

• #23   5. nov 2010 Anja J ***> Royal canin laver da ikke 12 kg. poser??**

Nej, men de har åbenbart et tilbud på 10 kilo + 2 kilo smiley
    (og i denne uge ærgrer jeg mig lidt over, at der er langt til Plantorama).

• #24   5. nov 2010 **Jeg har selv købt nogle poser af det mærke, og da jeg åbnede for den ene, var jeg seriøst ved at dejse om :o/ Der kom så fæl en lugt op af posen, at jeg valgte at smide alle poserne ud. Tror ikke der var mug i, men jeg kunne overhovedet ikke være i nærheden af poserne. Så måske der er noget om det :o(**

Klagede du så?

• #25   5. nov 2010 Jo RC laver 12 kg poser, det er når der er kampagnetilbud. Jeg kommer lige fra Plantorame i Skalborg, de har desværre kun 1 slags på tilbud, den til indendørskatte, med tendens til overvægt

• #26   5. nov 2010 Marianne, mon ikke der var udsolgt af de andre varianter så? Jeg synes nemlig jeg så i en reklame, at det bl.a. også var RC Sterilized der var på tilbud.
    Kampagnetilbud hedder det, ja smiley

• #27   5. nov 2010 Hej Pia og magnus.

Skal jeg være ærlig så syntes du er ganske uforskammet overfor bla. Sofie H. drop at være på kattegalleri, hvis du ikke kan klare , at Der er nogle som giver mere ud af sin viden, end Det du beder om. Du sætter ikke dagsorden, og lad vi andre ønske og vejlede det bedste for vores medmennesker og ikke mindst kattene...

Jeg frygter for dig, at nogle klager over dig til kattegalleri...var mod andre som du gerne vil have de skal vare imod dig.

Hilsen Heidi

• #29   5. nov 2010 Tinka, der havde været tre varianter fra start, men da det jo er et godt tilbud, så var det væk i dag.

• #30   5. nov 2010 Sofie - meget muligt men nu har jeg søgt i tråde for at finde gode råd om hvilke mærker i andre bruger også. jeg bruger selv NORMALT Olivers.
    Og kan se du selv har brugt Whiskas´til dine katte,,,,så hvorfor hakke sådan ned på at jeg for en periode er nødt til at priotere?

• #31   6. nov 2010 meget muligt, men du er da lidt dobbeltmoralsk.
    Når du selv har fodret med både tør og våd kost fra Whiskas.

• #32   6. nov 2010 Dobbeltmoralsk vil jeg bestemt ikke sige.... Men man lærer så længe man lever...

Jeg har selv en gang troet at jeg var rigtig god ved mine katte når jeg serverede whiskas for dem... Men jeg har lært rigtig meget af at være herinde, selvom det indimellem er svært at være modtagelig for gode råd, det kommer jo også lidt an på hvordan tingene bliver sagt...

Jeg fodre selv med Hills, ca hver tredje måned køber jeg en pose hairball control, en pose dental care og en pose alm foder alt sammen fra hills... I det hele er det 25 kg jeg blander sammen, og hver kat spiser ca 2 kg om måneden (jeg har 4 katte).
    Det koster mig et svimlende beløb af 1600 kroner... men når man så begynder at regne ned... pr måned koster det mig 533 kroner... så hver kat spiser for 133 kroner at tørfoder hver måned..

Det er da ikke helt galt igen smiley

Udover det så får de forskellige godbidder, fra bla whiskas.... eller endnu billigere mærker... men det er ikke deres hovedfoder og så synes jeg det er okay, vi andre spiser jo også slik og kage ikke indimellem smiley

• #33   6. nov 2010 Jeg er rigtig glad for at du er kommet med det regnestykke Janni, for det er nemlig helt rigtigt og meget billigere end at købe foder i de forskellige discountmærker. Men at få folk til at forstå det er så en anden sag. Men man skal bare ikke nøjes med at købe 2 kg.

Kommentér på:
Brugsens Optimale foder

Annonce