{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
955 visninger | Oprettet:

:( {{forumTopicSubject}}

det irritere mig meget at der ikke er nogen dyrlæger der kan finde ud af hvad der er galt med min kat smiley
har været til dyrlægen adskillige gange med min kat, da han laver nogle krampe træk i kroppen, som om han har meget ond i maven eller der omkring :S det er ikke så rart at kigge på ham når han gør det smiley bliver lidt ked af det :S for det er tydeligt at se at det gør ondt på ham smiley er der nogen der kender noget ekstremt godt kattemad som måske er lidt bedre for ham, det kan være der er noget galt med kattemaden der sætter noget uorden igang i hans lille mave :s smiley
undskylder i forvejen for det lange oplæg, men det kan jo være der er nogen der har prøvet noget lign. som måske kan forklare mig det, da min egen dyrlæge ikke kan, selvom han har lavet mange undersøgelser på ham efterhånden :S
takker på forhånd hvis der er nogen der ved noget omkring det, eller har styr på noget godt kattemad (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  :(
  • #1   6. nov 2010 hvad fodrer du med i øjeblikket?
    Lyder bestemt ikke godt med den lille smiley

• #2   6. nov 2010 noget ganske alm. katte mad fra føtex, men skal bare lige ha' fundet det rigtige kattemad istedet for at bruge 200 kr på noget den får det endnu dårligere af :S og så ville det være rart at høre hvad andre folk fodre deres katte med smiley og om det er noget der er godt mod sarte maver ? (:

• #3   6. nov 2010 Jeg bruger selv Hills :o)
    Tja, ved ihvertfald at der findes foder der hedder Sensible - ved ikke om det er godt mod sart mave... Men din dyrlæge burde da ku rådføre dig om noget foder der vil være godt vil jeg tro

• #5   6. nov 2010 Royal Canin har et foder der hedder Sensible 33. Jeg fandt denne beskrivelse.

*Til katten med et følsomt fordøjelsessystem
    Nogle katte har en følsom fordøjelse, hvilket kan komme til udtryk ved løs afføring. Kun et foderprodukt specifikt sammensat til at skåne fordøjelsen kan styrke det følsomme fordøjelsessystem. En tarmflora i balance medvirker også aktivt til at øge fordøjelsessikkerheden, så katten føler sig bedre tilpas.*

Jeg har før i tiden fodret med Hills Science Plan, men er nu gået over til Royal Canin, fordi at det på det tidspunkt jeg skiftede, var lidt billigere. Men syntes at både Hill's og Royal Canin er gode produkter. Kan ikke rigtig fremhæve det ene frem for det andet:)
    Håber at mavsen kommer i orden igen.

Mvh Anja

• #6   6. nov 2010 tusinde tak skal i have smiley det vil jeg da lige kigge på smiley og så få købt noget ordenligt til ham, kan nemlig ikke lide han har det sådan :S så er meget glad for i lige ville hjælpe mig smiley takker mange 1000 gange smiley mange knus fra Blobber og jeg med hensyn til hjælpen smiley

• #7   6. nov 2010 der er allerede 2 dyrlæger der har kigget på den og 3 assistenter og der er ingen af dem der har kunnet se noget der ikke burde være sådan, så nu prøver jeg at skifte foder i en måned, og derefter smutter jeg til en anden dyrlæge hvis det ikke har hjulpet :S

• #8   7. nov 2010 Du skal først og fremmest købe noget kvalitetsfoder til din kat. Supermarkedsfoder dur ikke!
    Men hvor bor du henne i landet? Måske nogen kan forslå nogle gode dyrlæger.

• #9   7. nov 2010 Rikke, kan de såkaldte "krampetræk", der ser ud til at gøre ondt, være det der sker, når katten skal kaste op? Det ser nemlig tit ret voldsomt ud og lige, som du beskriver det.

• #10   7. nov 2010 jeg ved godt at dette lyder lidt skørt, men min gamle hankastrat begyndte at kaste op af alt hvad han spiste og der kom til sidst osse blod med. Men da vi havde forsøgt os lidt frem og tilbage, så endte vi op med HIlls J/D, som faktisk er til led. Det har hjulpet fantastisk og i hjalp allerede første dag, så han ikke kaster op mere og trives rigtigt godt. Men hver gang han lige skal smage på noget af det andet der står, så kaster han op.

Men som Mega skriver så er der nogle katte der laver de mest voldsomme krampetrækninger ¨for at komme af med hårboller, så det kan være du skulle prøve noget foder der kan afhjælpe dette

• #11   7. nov 2010 det kunne ske smiley jeg køber da lige noget kattegræs imorgen smiley
    men lige et andet spørgsmål?
    - min søster og jeg havde hovedrengøring i dag, og vi flyttede min seng og puder, og der var mug over det hele på 3 af mine puder og min søsters seng, og det kommer fra ydermuren i vores lejlighed så det er jo klart der er fugtigt, men det har vi jo ikke tænkt over, så om det der mug måske også kunne have noget at gøre med det, for han er tit under min seng, og ligger oppe på de puder som der er været mug på, på undersiden af puden som man ikke har kunnet se :s ?? kunne det eventuelt være det ??

• #12   7. nov 2010 det kan sagtens være mug han er syg af og det synes jeg bestemt du skal snakke med din dyrlæge om.

• #13   7. nov 2010 Det er højst tænkeligt derfor:-( Som også Susanne skriver, så kan man blive rigtig syg af det. Jeg læste en artikkel i et ugeblad, med en ung mand der havde spist muggen toastbrød, og han blev lam i den ene del af ansigtet. Der er jo selvfølgelig flere former for mug og alle reagerer nok heller ikke ens på det . Hvis jeg var i dit sted ville jeg nok lige ringe og høre dyrlægen om det i morgen:-)

• #14   7. nov 2010 Og forresten.. Sørg for at få vasket efter med et middel der slår "svampesporene" ihjel. F.eks. Rhodalon, Fluren 39 (Flügger) eller andre lign. produkter.

• #15   7. nov 2010 jeg ringer da i hvert fald lige til dyrlægen imorgen !! og min udlejer for det kan ikke passe at lejligheden skal være muggen :S mange tak for den hurtige respons smiley

Kommentér på:
:(

Annonce