:( {{forumTopicSubject}}
det irritere mig meget at der ikke er nogen dyrlæger der kan finde ud af hvad der er galt med min kat
har været til dyrlægen adskillige gange med min kat, da han laver nogle krampe træk i kroppen, som om han har meget ond i maven eller der omkring :S det er ikke så rart at kigge på ham når han gør det
bliver lidt ked af det :S for det er tydeligt at se at det gør ondt på ham
er der nogen der kender noget ekstremt godt kattemad som måske er lidt bedre for ham, det kan være der er noget galt med kattemaden der sætter noget uorden igang i hans lille mave :s
undskylder i forvejen for det lange oplæg, men det kan jo være der er nogen der har prøvet noget lign. som måske kan forklare mig det, da min egen dyrlæge ikke kan, selvom han har lavet mange undersøgelser på ham efterhånden :S
takker på forhånd hvis der er nogen der ved noget omkring det, eller har styr på noget godt kattemad (:
jul 2010
Følger: 67 Følgere: 64 Katte: 7 Emner: 31 Svar: 1.203
Lyder bestemt ikke godt med den lille
jul 2010
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 18 Svar: 108
jul 2010
Tja, ved ihvertfald at der findes foder der hedder Sensible - ved ikke om det er godt mod sart mave... Men din dyrlæge burde da ku rådføre dig om noget foder der vil være godt vil jeg tro
jul 2010
http://www.hillspet.dk/Cat/Adult/Health-and-Wellbeing/Does-you-cat-have-a-sensitve-stomach.aspx
sep 2008
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 34 Svar: 682
*Til katten med et følsomt fordøjelsessystem
Nogle katte har en følsom fordøjelse, hvilket kan komme til udtryk ved løs afføring. Kun et foderprodukt specifikt sammensat til at skåne fordøjelsen kan styrke det følsomme fordøjelsessystem. En tarmflora i balance medvirker også aktivt til at øge fordøjelsessikkerheden, så katten føler sig bedre tilpas.*
Jeg har før i tiden fodret med Hills Science Plan, men er nu gået over til Royal Canin, fordi at det på det tidspunkt jeg skiftede, var lidt billigere. Men syntes at både Hill's og Royal Canin er gode produkter. Kan ikke rigtig fremhæve det ene frem for det andet:)
Håber at mavsen kommer i orden igen.
Mvh Anja
jul 2010
jul 2010
sep 2008
Følger: 1 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 12 Svar: 859
Men hvor bor du henne i landet? Måske nogen kan forslå nogle gode dyrlæger.
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
Men som Mega skriver så er der nogle katte der laver de mest voldsomme krampetrækninger ¨for at komme af med hårboller, så det kan være du skulle prøve noget foder der kan afhjælpe dette
jul 2010
men lige et andet spørgsmål?
- min søster og jeg havde hovedrengøring i dag, og vi flyttede min seng og puder, og der var mug over det hele på 3 af mine puder og min søsters seng, og det kommer fra ydermuren i vores lejlighed så det er jo klart der er fugtigt, men det har vi jo ikke tænkt over, så om det der mug måske også kunne have noget at gøre med det, for han er tit under min seng, og ligger oppe på de puder som der er været mug på, på undersiden af puden som man ikke har kunnet se :s ?? kunne det eventuelt være det ??
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
sep 2008
sep 2008
jul 2010
:(