{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.086 visninger | Oprettet:

Citron ;0) {{forumTopicSubject}}

Så fik man lige det gode råd at katte kan ikke lide Citron, hvorfor jeg skulle bruge det på de møbler som katten kradsede i, for at få ham til at stoppe..

Tja, det gælder så ikke herhjemme ;0)

Jeg har nu en kat der ikke ved om den skal vælge reolen eller dørkarmen at sutte på.. Han er gået helt i selvsving - men slikkeriet er selvfølgelig bedre end kløerne ;0) Så på en måde virker det da..

Det sjoveste var næsten da jeg ikke lige fik sat citron flasken væk og han så fik fat i den - jeg kunne jo næsten ikke få den væk fra ham igen. Men væk blev den taget, for tror nu ikke citron i så store mængder kan være sundt for katte maver.

Nå - bare lige et lille indput fra mig ;0)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Citron ;0)
  • #1   9. nov 2010 ej hvor sjovt smiley Så kan man da ikke lade være med at klukke når katten får den reaktion smiley
    Tak for at dele og bringe smilet frem

• #2   10. nov 2010 Må ha set sjovt ud:)

• #5   10. nov 2010 Ja, det var kunstig cítron saft - så det kan jo være der jeg gik forkert i byen ;0)
    Men appelsiner og clementin skaller i skraldespanden gør han også meget for at få fat i - så tror bare han ikke lige ved at han faktisk ikke burde kunne lide citrus frugter ;0)

Men ja sjovt så det ud og han har åbenbart ikke fået slikket det hele af, da han også idag bruger en del tid på at sutte/slikke på dørkarmen. Men ja ja, det er som sagt bedre end kløerne ;0)

Kommentér på:
Citron ;0)

Annonce