{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  søde og sjove historier ..
  • #1   12. nov 2010 min kat løber alt tid ind i badeværelset og med i bad når vi bader!

  • #2   12. nov 2010 Min kiskat elsker at lege med vand, også det i vandskålen. Han klapper i det med poterne og hopper tosset rundt imens:)

  • #3   12. nov 2010 ååååh det gør min Giorgio også smiley det ser så sødt ud.. smiley

    min mis er på det sidste begyndt at tænde lyset på stikkontakterne rundt i huset, så man undre sig nogen gange om hvorfor lyset er tændt når man kommer fra arbejde smiley


  • #4   12. nov 2010 Der er mange timers underholdning i en kat:)
    Min datter har skåret hukder i en skoæske og lagt en bold der rasler ind i, han kan ikke få den ud men det kan virkelig underholde ham ( og os)


  • #6   13. nov 2010 Mine katte, er helt vilde med lege med hundenes haler:) Den lille kat sys det dejligt sove i håndvasken, min hunkat har haft med ligge sig ned i en fiske bowel, ser rigtig sjovt ud, de sys også det sjovt bide i smykker piercinger og halskæder og mit ur... Min hunkat kom til bruge kassen til brænde, til lave i , hun gik ud fra det var en kattebakke haha, og så det jo også vildt sjovt lege med vasketøj der hænger til tørre smiley

  • #7   13. nov 2010 Min Aslan elsker at lege med en sammen-krøllet papirskugle.
    Vi kaster den ud i køkkenet, og han spæner ud og leger lidt med den - samler den op og bærer den ind til os, så vi kan kaste igen....

    Om og om og om igen... lidt ligesom en hund.


  • #8   13. nov 2010 min asti har lært og tænde for vandet i badeværelset , jeg undredede mig meget over hva der foregik da jeg ikke havde set den gjorde det smiley Så nu er det slut med at være på badeværelset når jeg ikk er hjemme smiley

  • #9   13. nov 2010 hahaha smiley hvor sødt , min gjorgio elsker at løbe sammen med osse (eller efter) så hvis vi løber løber han after lige som en lille hund smiley

    det sammen gør han med sit kaste legetøj. så løber han hen efter det , og kommer næsten helt tilbage med det smiley


Kommentér på:
søde og sjove historier ..

Annonce