{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spiser hunde mad
  • #1   16. nov 2010 Den må ikke spise hundemad. Der er ikke nok proteiner i - Taurin mangler også

• #2   16. nov 2010 Ehm... mener ikke der er nok protein i.... Så du skal nok suplerer op med råt kød og slige...

Men lad lige nogle af eksperterne herinde komme til smiley

• #3   16. nov 2010 og der var så en af dem... tak lis... jeg var bare for langsom *gg*

• #5   16. nov 2010 har skifte mange gange lige maget hvad den får spiser den det ikke det går bare ud og tager hundens men den er da tyk nok og ser ud til at have det rigtig godt den vil kun have katte mad hvis det er i dåse men ellers ikke

• #6   16. nov 2010 Det er ikke nok at være tyk nok - den har brug for de ting en kat har brug for og det er ikke hundemad

• #7   16. nov 2010 Kan du så ikke gøre, så hunde maden ikke står fremme hele tiden ?

• #8   16. nov 2010 min hund er 4 og har altid haft mad fremme det vil jeg ikke lave om på bare fordi der er kommet en kat

• #9   16. nov 2010 Som jeg forstår det, er det tørfoder katten ikke gider spise. Så mon ikke katten gerne vil spise dåsekattemad.... Prøv evt. LUX fra Aldi - bedste køb til prisen smiley Zooplus har også et godt udvalg af kattemad.

Hvilke slags tørfoder har du prøvet? Du kan evt. få nogle gratis prøveposer fra dyrlægen. Der skal nok være noget, der falder i smag.

Din kat må gerne smage på hundens mad, men må ikke leve af det alene.

• #10   16. nov 2010 ja det er tørfoder dåse mad vil den gerne have men det skal den jo ikke have altid efter hvad jeg syntes

og har prøvet rigtig meget tørfoder til den den vil kun spise en lille smule af det billige tørfoder fra netto men det er der vel heller ikke det i som der skal

• #11   16. nov 2010 Dåsemad (eller råt/kogt kød eller fisk) skal katten gerne have hver dag aht. væskeindtag - vigtigt for urinveje og nyrer.

Jeg kender ikke Nettos tørfoder, men det er nok ikke det bedste, men kan vel gå an hvis den får lødigt vådfoder.
    Hvis du bestiller på zooplus, så prøv at bestille et par små poser med fx Orijen, Acana eller Applaws tørfoder. Det er ret dyrt, men godt - indeholder omkring 80% kød.

Hills og Royal Canin er ofte på tilbud i Petworld eller Plantorama til 400 kr for 10 kilo. (og så er der smagsgaranti - hvis katten nægter at æde det, kan du få pengene tilbage). Men jeg synes du skulle få nogle prøveposer hos dyrlægen til en start.

• #12   16. nov 2010 Arion! - har ikke mødt en kat der ikke elskede det! og det er et super godt foder!

• #13   16. nov 2010 Mine mislinger eeelsker også havlpefoder fra RC til giganth´valpe.....Det er en rimelig stor foderbid, og jeg har den ide, at de godt kan lide at knase dem i stykker, det er så ikke det samme som at de ikke spiser deres egen kattemad.

Kommentér på:
spiser hunde mad

Annonce