{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
821 visninger | Oprettet:

Mishandling - slettet??? {{forumTopicSubject}}

Jeg kan ikke se tråden "Mishandling" - Er den slettet?

Det er simpelthen SÅ frustrerende gang på gang at engagere sig dybt i en tråd, hcia inshols i forvejen spolerer ens nattesøvn, og så bliver den uden videre slettet smiley

Så sidder man tilbage og tankerne arbejder videre: Hvad skete der med killingen?

Jeg trænger vist til en lang pause herfra!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mishandling - slettet???
  • #2   17. nov 2010 Jeg har det lige som dig Mega, jeg brækker mig snart. Men mange gange er sandheden ilde hørt og der er så åbenbart nogen der ikke lever op til deres ansvar eller har helt rent mel i posen.

• #3   17. nov 2010 Har det også ligesom dig Mega, du er ihvertfald ikke alene smiley

• Anita A
    Anita A Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #4   17. nov 2010 det er måske min skyld den er slettet, jeg skrev at det var rigtig sørgeligt for denne kat, virkelig sørgeligt, man får det jo helt dårligt inden i. men skrev også at jeg syntes det var synd for pigen, at udstille hende sådan "offentligt".

• Anita A
    Anita A Tilmeldt:
    okt 2010

#5   17. nov 2010 -glemte lige, hun slettede tråden lige efter jeg havde skrevet.

• #6   17. nov 2010 Hvorfor i alverden var det synd?
    Hverken navn eller bopæl på "veninden" var nævnt, og desuden var "veninden" medansvarlig, da hun lod tingene ske og efterfølgende ikke gjorde noget.

• Anita A
    Anita A Tilmeldt:
    okt 2010

#7   17. nov 2010 jamen det ved du jo ikke. uanset hvad ville jeg da ikke bryde mig om hvis min veninde skrev andre steder hvis det var mig som måtte sove på en madres når jeg havde menses, det har egentlig ikke noget med de forfærdelige ting den skakkels kat går igennem.

• #8   17. nov 2010 hej undskyld men fik lidt dårlig som vittighed over at have "udstillet" min veninde sådan også fordi jeg fandt ud af hun også er her inde. smiley så det må i meget undskylde.

• #9   17. nov 2010 Sidsel, det er åbenbart dig, der har oprettet og slettet omtalte tråd. Hvad med at give en opdatering?

• #10   17. nov 2010 af hva hun fortæller mig har hun aflevert sin kat til sin mor fordi hun er bange for han vil gøre mere med killingen og hun ikke kunne forære den væk nogen steder men som det lyder på hende regner hun med at få katten igen når hun mener at hendes kæreste ikke vil røre killingen, men det kan hun jo aldrig regne med når han først har gjord sådan en ting.

• #11   17. nov 2010 Jeg har ikke læst den slettede tråd, men det jeg kan læse mig frem til, lyder godt nok ikke rart.... En veninde, der har en kæreste, der mishandler en killing smiley
    Når man vælger at være kæreste med en dyremishandler, så skal man slet ikke have dyr!

• #12   17. nov 2010 nej men det har hun svært ved at indse og fordi at når hn tit har været hos mig og mine to katte ville hun også have :S men hun har også en kanin som hun vil sælge men ikke kan tage sig sammen til det :S

• #14   17. nov 2010 undskylder også mange gange men fik en dårlig smag i munden af at fortælle alt det i går smiley jo det vil jeg og har jeg også gjord men det som om det ikke kan trænge ind i hende

• #15   17. nov 2010 Hmm.. Jeg har heller ikke læst det omtalte indlæg, men kan næsten høre hvad det går ud på.

*Når man vælger at være kæreste med en dyremishandler, så skal man slet ikke have dyr!*

-nej lige næjagtig!! I mine øjne skal man slet ikke være sammen med sådan en i...t!! De fleste voldelige mennesker starter med at mishandle dyr. Klamt!!

• #16   17. nov 2010 *nøjagtig* -Blev lige lidt hidsig og det gik så ud over tasterne*G*

• #17   25. nov 2010 Hej Sidsel

Godt at høre, at Killingen er udenfor fare.

Forhåbentlig indser din veninde, at det ikke fører noget godt med sig, at have sådan nogle mennesker i sit liv.

Jeg håber du husker mine råd, og at alt løser sig for jer.

Alt godt!

Kommentér på:
Mishandling - slettet???

Annonce