{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
299 visninger | Oprettet:

WEEEH, er ubeskriveligt glad!!! {{forumTopicSubject}}

endelig, endelig, min udlejer gav sig, så jeg kan endeligt få en skovkat med stamtavle, fra may-britt, når hun får killinger igen, er simpelthen bare så glad!.. :D..
3 gang lykkens gang.. :D.. tænkte lige jeg ville give det en ekstra chance med at spørge ham ad, og han sagde bare han ville spørge dem oppe ovenpå om de vil have det fint med det, og det ved jeg de vil, de har selv katte (2).. så kan simpelthen hoppe og danse så glad er jeg.. smiley
Knus Kristina

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  WEEEH, er ubeskriveligt glad!!!
  • #1   2. feb 2006 vil jeg også helst have.. :).. på skrift, tror jeg også han helst vil have selv, hvis han feks går med til et vis antal, der står også i vores lejekontrakt at vi kun må have 2 katte, så det er der den skal ændres.. ;)..
    havde sådan et kig på bella brinessa sidst may-britt havde killinger, men måtte indse der at jeg ikke havde nok plads, og at jeg ikke ville kunne få overtalt den udlejer vi havde der..
    men her er pladsen og udlejeren er overtalt.. smiley vi har 109 m2.. og kattene har adgang til alle rum.. :)..
    og ja, may-britts katte er simpelthen de lækreste.. :D.. hun kan ikke være andet end stolt over hendes små vidunder.. ;)..

• #2   2. feb 2006 Det var da super lækkert at du har fået lov smiley Så kan du bare vente spændt smiley

• #3   2. feb 2006 Ej hvor dejligt! ((c: )

Hjertelig tillykke med det! *SSS*

Potekrammer herfra.

• #4   2. feb 2006 Ej hvor lækkert Kristina. Glæder mig til at komme og besøge jer snart igen smiley

Kommentér på:
WEEEH, er ubeskriveligt glad!!!

Annonce