{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.823 visninger | Oprettet:

Min kat brækker sig! :-( {{forumTopicSubject}}

Jeg har en kat på 11 år, der er begyndt at brække sig med jævne mellemrum.
Den kaster ikke hår op, men mere bare væske/slim og foder, så vil umiddelbart ikke tro, at det er pga. hård i maven.
Det bekymre mig, at den er begyndt at gøre det jævnligt, og jeg har ingen idé om hvad det kan skyldes.
Er der nogen der har oplevet noget ligende før?
Det ender nok med at vi må kontakte dyrlægen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kat brækker sig! :-(
  • #2   20. nov 2010 Nej det er jeg klar over, men derfor kunne det godt være, at der var nogen der havde nogle erfaringer eller oplevet noget tilsvarende.


  • #4   20. nov 2010 Ja min den gamle på 13½ begyndte her for et stykke tid siden at brække sig voldsomt efter hvert måltid og derfor osse tabte sig. Da det kan være mange ting, der kan være årsag til dette, skal du en tur forbi dyrlægen. Min har det fint igen pga noget specialfoder, der godt nok ikke er til maver, men noget helt andet.
    Da din kat er 11 år er det en ældre herre/dame kan det være mange ting og derfor er det utroligt vigtigt at du kommer afsted hurtigt.


  • #5   20. nov 2010 Hej Zandra smiley Hvilket foder fodrer du katten med? Da vi fodrede med Royal Canin kastede Chili faktisk også jævnligt op, men efter vi har skiftet foder så er hun faktisk holdt op med det, men ja prøv at snakke med dyrlægen om det og så se hvad i kan komme frem til smiley
    Held og lykke smiley
    Mange knus Linda, som havde scarlet i part ude på damgård.. vi har været til samme horsemanship kursus smiley


  • #6   20. nov 2010 Vores ældste kat har lige haft samme problem - hun har generelt sart mave og vi har et par gange måtte skifte foder pga det - men i torsdags fik hun ormekur og er på behandling for maven og siden (7-9-13) har hun ikke kastet op.

    Men ja, det kan være flere ting, men god bedring med katten smiley


  • #7   28. nov 2010 Vi har prøvet at behandle den for orm, så det kan ikke være det, der er i vejen.

    Og hej Linada smiley - Emil får Royal Canin, men det er bare mærkeligt hvorfor den så skulle begynde at kaste op så meget op lige pludseligt, for den har altid fået det foder smiley

    Men ja, en tur forbi dyrlægen skal vi nok!


  • #8   28. nov 2010 Zandra det er ikke så mærkeligt, hvis den nu er blevet syg. Men har osse spist det samme hele livet, men den fungerer som sagt godt på noget specialfoder og underligt nok osse RC's Perserfoder, som han huggede noget af. Alt andet vi har hvad enten der er RC, Applaws eller andet, kaster han op indenfor 5 min og der kommer en anelse blod med.

Kommentér på:
Min kat brækker sig! :-(

Annonce