{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.305 visninger | Oprettet:

fundet killing {{forumTopicSubject}}

vi har fundet den sødeste killing og er taget dem med hjem... har ringet rundt til dyre internater og falck, ingen kan hjælpe da katten virker sund og rask, de vil ha jeg bare skal stille den ned på gaden igen hvor jeg har fundet den og det kan jeg bare ikke gøre..min veninde har set den i onsdags også på gaden så det er mange dage nu den har været ude. har givet den mad og vand (har ike sagt jeg har givet den det)
har nu lavet efterlysning sedler til at hænge om rundt om.. nogen flere forslag til hva jeg kan gøre


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fundet killing
  • #1   20. nov 2010 han er ikke øremærket så kan ikke se om han høre til nogen steder. lige nu er han lukket inde på et værelse med mad og vand, da jeg er bange for den evt har skjulte sygdomme og mine egne får det, selv om de er vaccineret

  • #3   20. nov 2010 det vil jeg også, men det kommer så først i til onsdag og det er jo mange dage, syntes det er syndt den bare skal være lukket inde på et værelse dertil så håber at ejere findes hurtigere

  • #6   20. nov 2010 tak lisbeth, det vil jeg sætte mig til at gøre senere inde på de sider..


    jeg vil skyde på den er ca 2 md maks 3.. den var enorm sulten så har givet den lidt af gangen så den ikke overspiste.. og lige nu liggerf den bare og slanger sig på sengen, spinner helt vildt når vi kæler for den.. ud over at være en lile smule og kun en lille smule tynd så virker den sund og rask, ingen problemer i hverken øjne eller øre at se....
    kommer der ingen og henter den så vil jeg køre den til inge's kattehjem, for at beholde den selv nej, det går ikke for så blir der ballade i det lille hjem smiley har i forvejen 3 og det mener min mand er for mange, men de er accepteret og tror ikke han vil syntes om jeg beholder denne også, selv om den er bare så nuttet :-9


  • #7   20. nov 2010 Glemte at oplyse den er fundet i ISHØJ smiley nok en meget god information at ha med SS

  • #10   20. nov 2010 Ja det er jo ikke til at vide om nogen savner den lille fyr eller det er nogen der har smidt den ud til en uvis skæbne.
    Hvor ville det dog være dejligt at katteejere sørgede for at øre- eller chipmærke deres kat, især når de vil have en udekat.

    Det kan jo være, men jeg tvivler stærkt, at den er chippet, så du skal måske en tur forbi en dyrlæge for at få det tjekket.
    Og ellers kan jeg kun anbefale dig at følge de gode råd fra Lisbeth


  • #12   20. nov 2010 Godt det lille pus mødte dig smiley

  • #13   20. nov 2010 Følger lige med her smiley

  • #14   20. nov 2010 lisbeth... han er grå som neelie bare med to halve hvide bagpoter og små hvide forpoter
    det er i 2635 ishøj
    det er en han killing

    ved ikke om den er chippet da alle internater har lukket idag og har ringet til en dyrlæge og han sagde jeg skulle ringe til falck som siger at når katten ikke ser ud til at fejle noget så tar de den ikke. men de forslog jeg lukkede den ud igen, men syntes det er syndt, det er jo koldt og min veninde har set den i onsdag ude også, + hendes mand så den ude torsdag ved en børnehave... og ja har man udekat syntes jeg det er for tidligt at lukke den ud, og så ikke ha den øremærket

    hvis jeg skal til dyrlæge med den koster det så ikke mig ???? for det har jeg simpelhen ikke råd til her op til jul og kontoen jeg har er til mine egne katte, hvis nogett skulle ske.. nu kan det godt lyde som om jeg ikke vil hjælpe med at finde ud af om den har chip men har ikke råd hvis jeg skal betale en dyrlæge..


  • #16   20. nov 2010 ok, tusind tak. så må jeg lige få ringet rundt igen om nogen kan tjekke den for chip..
    og tusind tak for at du gider ligge for mig


  • #18   20. nov 2010 Skal man ikke betale for, min hunkat blev tjekket gratis for chip, ved dyrlægen:)

  • #19   20. nov 2010 takk for jeres svar, vil lige veje ham, min datter har nu også kigget på ham og han er nok lidt ældre end de 2 md, men heller ikke meget over de 4 og ja kan ikke beholde ham, selv om han er åhhh så skøn, vil meget gerne ligge i arm når vi er ved ham, og bange for børn er han slet ikke, trolden var lige med forbi og de legede bare så godt sammen... skal nok finde ud af at få han tjekket for chip, vi tar på dyre internat og får en til at kigge på ham..
    dukker der ingen ejer op har jeg fået et tilbud fra en som meget gerne vil tage ham til sig..


  • #20   21. nov 2010 godmorgen...
    ja nok bare mig som syntes han er lille, men havde ham på vægten sent i aften og der vejede den "lille" fyr 2, 3 så han er nok ældre end jeg vil gøre ham til... han har i nat sovet sammen med min søn og det har han nydt rigtig meget, har drillet julle rigtig meget smiley så han er vist ved frisk mod... han har også haft afføring og det ser rigtig gdt ud, fast ud, men meget lugtende... han bruger sin kattebakke fint så endnu et tegn på han er en kat nogen nok savner rigtig meget nu... håber der dukker en ejer op i løbet af dagen


  • #21   21. nov 2010 har fået lagt billeder ind og lavet et efterlysning på dyrenes beskyttelse samt hængt flere fremlysningssedler op...
    men tænker nu, hvis der ingen ejer dukker op, kan jeg så evt få hjælp nogen steder til at få ham kasteret , uden betaling?? for så kunne jeg måske godt finde på at beholde ham, han er simpelhen så skøn, men har ikke råd til det nu op til jul og ville gerne ha han blev det hurtigt muligt...


  • #23   21. nov 2010 tror heller ikke at han har det,for han ser meget fin ud, pelsen er fin og blød... men er set op til flere gange nu er jeg blevet oplyst af forskellige folk rundt om i bebyggelsen i en uges tid nu. og det har været på alle tider af døgnet. jeg har hængt fremlysninge sedler op i vores lokale købmand + netto + centeret tæt ved os, + i vores beboerhus hvor der kommer mange mennesker igenne hverdag, samt i de nærmeste 30 opgange rundt om hvor vi har taget ham, så håber nogle savner ham og ser det... jeg har også lagt fremlysninger på dyrens beskyttelse, katten's værn samt på siden minby og i en gruppe på facebook, hvor folk også efterlyser og fremlyser dyr... i morgen får jeg fat i den lokale dyrlæge og ser om vi kan få ham tjekket for chip samt om nogen har efterlyst ham hos hende...
    ved ikke hva jeg ellers kan gøre, andet end at sende ham ud igen, spm falck sagde jeg kunne og det har jeg bare ikke lyst til da det er koldt og vådt, har du nogen forslag ???


  • #24   21. nov 2010 glemte lige at jeg i morgen også kontakter boligselskaabet for at se om de har en kat registreret som ham, da vi skal gøre sådan noget her hvor vi bor, vi skal fortælle udseende og kendetegn på katten og så skal den godkendes, så måske de har en kat regesteret som denne

  • #26   22. nov 2010 Vil bare lige opdatere.. killingen er idag blevet hentet af sin ejer som blev meget glad for at se den smiley

  • #27   22. nov 2010 Ej hvor dejligt at høre :o) Skønt med sådan en update smiley

  • #28   22. nov 2010 Sådan mor smiley hvor er det dejligt at han ner kommet hjem det lille pus smiley

  • #29   22. nov 2010 jo hun fik lige en hel smøre med på vejen om hvor vigtig det er at ha ham øremærket og vaccineret, hvis han nu igen skulle smutte hjemmefra

  • #31   22. nov 2010 Når nu det tilsyneladende ikke var faldet ejeren ind at plastre området til med efterlysningsopslag, så var det heldigt for den lille mis, at du gjorde alt hvad du kunne, Charlotte.
    Thumbs up til dig smiley


  • #32   22. nov 2010 tusind taaak skal i ha.. er også glad for den kunne komme hjem igen, håber så bare at hun passer bedre på sin kat nu, så den ikke løber hjemmefra igen

Kommentér på:
fundet killing

Annonce