{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor lang tid ?
  • #2   3. dec 2010 Dyreværnsloven siger at dyr <b>skal</b> tilses min. 1 gang om dagen

  • #3   3. dec 2010 Hvis vi er væk er vores katte enten hos nogle andre eller der kommer nogle og ser til dem et par gange om dagen smiley

  • #4   3. dec 2010 Susan H, Sandt nok vil bare høre folks mening, da jeg får dårlig samvitidhed over at lade dem være hjemme et par timer, er en rigtigt høne mor og da det snart er jul og jeg ikke helt ved hvad jeg gøre med mine mislinger endnu, så kunne det bare være rart at vide hvad i gjorde, glemte bare at skrive det med også ><' typisk mig

  • #6   3. dec 2010 Susan H
    Jamen det er rigtigt nok' men måske bliver det sådan at vi tager dem med, men ved ikke om det er synd at lade dem side i et tog i 4 timer:s


  • #8   3. dec 2010 Ja det er sandt (= men det bliver nok den sidste udvej, hvis jeg ikke finder et beder alternativ for det (=

  • #9   3. dec 2010 Hmm jeg har samviidighed til et døgn , hvis jeg ikke har nogen til at komme og kigge efter dem. Når vi nogle gange er væk en weekend , Så kommer min far flere gange om dagen og lufter hunde og kigger efter kattene, og hvis min mor ikke er med på udstilling og vi er til noget andet så tager hun tit med over og nusser mens min far lufter hundene
    Eller hvis vi ikke er hjemme i weekenden eller længere tid så flytter min yngste bror ind og passer det hele..
    Men jeg ved jo godt at de jo bare ligger og sover meget af tiden når vi ikke er hjemme, og hvis de bare har nok foder og vand og kasser . Så skulle det nok går en weekend. Men derfor er jeg super glad for min far og bror gerne hjælper os. Og jeg ikke skal går og være bange for at der sket en uheld der hjem. Uden det bliver opdaget.
    Er en Ekstra MEGA hønse mor LOL'
    Som har brug for at har en hvis kontrol over hendes tropper LOL

    Ang gåeende tog tur så er jeg lidt ambivalent , har selv før rejst 4 timer med tog da vi kun havde to katte og en hund . De tog det fint . Men de var også vant til at rejse med tog flere gange og fra killing. Og kendte også min svigermors hjem fra de var killinger.

    Men hvis de ikke kender til lange rejser eller stresser ved bare små tur. Så ville jeg nok synes det var synd.. Og det kan også være meget stressene at komme i et hjem som de ikke kender . Hvis de ikke er vant til det fra små.


Kommentér på:
Hvor lang tid ?

Annonce