1.393 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Meget syg kat - Hjælp søges ! Meget syg kat - Hjælp søges !

Hej alle, jeg har en hvid langhåret hankat på 8 måneder, han er døv og har aldrig været syg. Han for RC tørfoder og vådfoder og derudover Barf.. Der har ikke været skift i hans foder og han er indekat, vi har ingen giftige planter..

Her ved 5 tiden fik han meget dårlig mave og hans øjne er helt "klattet" Der kommer blod med i hans afførring og han "snakker" meget fordi han er døv men den sidste time har han ikke gjort andet end at miave konstant self fordi han har ondt.. Har givet ham lidt A38 og har ringet til dyrelægen men kunne først få en tid der i morgen

Skal jeg vente med at tage afsted til i morgen eller skal jeg prøve at finde en anden dyrelæge ? Kan næsten ikke holde ud at han har det så dårligt, skal køre ret langt hvis jeg skal til en dyrelæge nu men hvis det er nødvendigt gør jeg self det, men det er bare mig der er overpivet eller kan han godt vente med at komme afsted til i morgen ?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Meget syg kat - Hjælp søges !
  • #1   11. dec 2010 Så snart der er blod i afføring eller opkast er det afsted til dyrlæge med det samme! Så der er ikke andet for end at køre den lidt længere tur.

God bedring med missen.

• #3   11. dec 2010 Jeg synes du skal tage afsted til en dyrlæge. Viser det sig, at han ikke er alvorligt syg, jamen så får du ro i sjælen. Lyt til din egen mavefornemmelse.

• #5   11. dec 2010 Tak for svar ! nu har jeg fået tid på et dyrehospitel ! Så vi er på vej om 5 min ! Sjovt den første dyrelæge jeg ringede til sagde det sagtens kunne vente til i morgen og den anden ville meget gerne have ham ind med det samme

• #6   11. dec 2010 godt du er taget afsted og godt du selv tænkte på at kontakte en anden dyrlæge. Alt for mange tror 100% på en dyrlæge og det kan man desværre ikke altid.
    venter spændt på en up date

• #7   11. dec 2010 Godt du fandt en dyrlæge, der gider gøre sit arbejde. (ja, vrangvillige dyrlæger er set før :S) .

Jeg håber det går godt på dyrehospitalet. God bedring til míssen!

• #8   11. dec 2010 Godt du er taget afsted til dyrlægen for det lyder godt nok ikke godt må jeg sige. God bedring og husk at komme med en opdatering smiley
    Knus

• #9   11. dec 2010 Hej tak for de søde beskeder, han er blevet indlagt hos Dyrelægen og han mener so far at det er noget tarmbetændelse forårsaget af f.eks. bakterier, virusser, ja er glad for at jeg tog til denne dyrelæge han var rigtig sød

• #13   12. dec 2010 God bedring med ham smiley

• #14   12. dec 2010 Godt at du ikke lyttede til den første dyrlæge. Der er desværre nogen der stoler 100% på deres dyrlæge, så her er et eksempel på at det kan man altså ikke altid.
    Selv om en dyrlæge har læst i mange år er det ikke sikkert at de ved en dyt om katte, men de taler måske godt for sig og får overbevist ejeren om det de udtaler sig om er rigtigt. Det være sig alt fra småting, foder og det mere alvorlige, som her. Jovist har en dyrlæge læst længe, men ingen ved om h*n lige akkurat lige har bestået eksamen.

Godt du lyttede til din intuition og ringede til en anden. Nu får den stakkels lille kat en god behandling og bliver rask igen.
    Rigtig god bedring med ham.

• #15   12. dec 2010 Godt du kom afsted - det er simpelthen for ringe, at den første dyrlæge ikke mente det var alvorligt og ville tage katten ind, men det er desværre ikke et enestående tilfælde. Godt at du fulgte din fornemmelse og fik fat i en god dyrlæge.

God bedring til din missekat.

• #16   12. dec 2010 Hej alle kommer lige med en update, jeg har fået ham hjem her i eftermiddags, dyrelægen sagde det var godt jeg var kommet med ham og ikke havde ventet, for han havde haft så dårlig mave at han havde fået nogle rifter bag i, så men nu går det fremaf og har fået noget paste af en art han skal have og så kogt fisk som han finder meget lækkert, så dr dyr mente han ville være ovenpå om et par dage - Tak for jeres søde svar - Knus

• #18   12. dec 2010 Er rigtig glad for at høre at du tog afsted og ikke lyttede til den første dyrlæge, men fulgte din fornemmelse og handlede på det smiley Godt at han bliver frisk igen, og kogt fisk er jo bare guf for katte hihi smiley Kan da godt forstå han nyder det hehe smiley Fortsat god bedring med ham smiley

Kommentér på:
Meget syg kat - Hjælp søges !

Annonce