{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.071 visninger | Oprettet:

Signe L
Signe L
Tilmeldt:
22. jun 2007
Følger: 2 Emner: 6 Svar: 13

Katten tisser ekstremt.. {{forumTopicSubject}}

Endnu et indlæg fra mig, har fået gode svar på det førstr.. Men men kat tisser EKSTREMT meget, han gider ikke drikke af sin vandskål, kun hvis vi tænder vandhanen, og har prøvet at skifte vandskål 100gange, men det størte problem er det at han tisser sindsygt meget, tænker han måske kan have sukkersyge?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katten tisser ekstremt..
  • Signe L
    Signe L Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 2 Emner: 6 Svar: 13
    #3   13. dec 2010 Jamen han står også og piver for at man skal tænde vandhanen... smiley

  • #5   13. dec 2010 Signe L **Men men kat tisser EKSTREMT meget, han gider ikke drikke af sin vandskål,**

    Med meget mener du så at han tisser store tissetåre eller tisser mange gange i løbet af en dag?

    Det holder ikke, at han kun drikker af vandhanen, så køb en vandfontæne (Drinkwell eller hvad de hedder). Han skal jo have adgang til drikkevand når som helst.


  • #6   13. dec 2010 jeg ville osse anskaffe mig en fontæne. Får katten tørkost eller dåsemad ?

  • Signe L
    Signe L Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 2 Emner: 6 Svar: 13
    #8   14. dec 2010 Det er ikke noget jeg har lært den.. Den startede med at drikke når vi børstede tænder, og da den blev større drak den vandet når man havde vasket op eller brugt det... Den gider ikke drikke af vandskålen, har prøvet at narre den...
    Og det er både kæmåe tissetårer og tit...


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.367
    #10   14. dec 2010 Hvis katten tisser tit, som du skriver, så vil jeg få katten undersøgt for urinvejsinfektioner, så du kan udelukke at det er det. smiley Jeg har selv været igennem det at min kat også tissede tit og det var en urinvejsinfektion, som er meget smertefuld for katte.

  • Signe L
    Signe L Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 2 Emner: 6 Svar: 13
    #11   14. dec 2010 Nu var problemet ikke at katten drak af vandhanen, men at den tissede meget, og har prøvet alt.. MIN KAT VIL IKKE LÆRER NOGET SOM HELST.. det ligemeget om jeg sprøjter vand på den, siger nej, tager den væk fra det den ikke må.. den bliver ved.. Men problemet var at den tissede meget, og tak jeg får det undersøgt...

  • Signe L
    Signe L Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 2 Emner: 6 Svar: 13
    #14   15. dec 2010 Der kom jo ingen gode råd mht at han drikker af vandhanen... Skrev jeg havde prøvet alt det du skrev..
    SÅ godt ord igen...


Kommentér på:
Katten tisser ekstremt..

Annonce