{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
532 visninger | Oprettet:

Hjælp! mijaver morgen og nat. {{forumTopicSubject}}

har en hankat på snart 6 mdr. (indekat) han mijaver en del især tidligt om morgen og om natten også, han sover ik inde ved mig når min kæreste overnatter her og er stoppet med han sover inde hos mig når han så ik sover her, ellers får jeg ik noget søvn. men igen gør jeg heller ik så snart han kan høre mig/os inde i sove værelset mijaver han helt vildt og ved slet ik hvad jeg skal gøre føler lidt som om det måske er et lille råb om han føler dig ensom hvis man kan sige det sådan. han kan også finde på og mijave meget om dagen selv om jeg så er oppe og han så kan gå hvor han vil forsætter han stadig med det nogen gange op af dagen, den anden ting jeg bare ikke forstår er han er begyndt meget på at snappe efter mig og nogen gange kan det altså blive meget voldsomt hvor jeg ik længere syntes det virker som leg. jeg er helt på bar bund og ved ik hvad jeg skal stille op?! kan det være han ik føler sig hjemme her eller ikke kan lide mig eller sådan noget i den stil. men kan dog slet ik forstå hvis han så var blevet "sur" på mig at han så tit kommer a sig selv til mig og viil ha opmærsomhed og han bliver nusset og ligger/sidder ved mig. han er på ingen måde bare overladt til sig selv giver ham en masse kærlighed og omsorg. fik ham i sidste uge kastreret for og få lidt mere ro på ham da han jo så var ved og blive kønsmoden. men dog syntes jeg ik rigtig det har hjulpet endnu. håber da med tiden inden længe det hjælper lidt. nogen der kan give mig nogen seriøse råd ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp! mijaver morgen og nat.
  • #2   20. dec 2010 miin kæreste har været der siden jeg fik ham og det er det jeg ik forstår for selv om vi så sidder i sofaen og han så kommer op til os får han opmærksom hed. men forstår stadig ik hvorfor han er begyndt med og snappe voldsomt efter mig og ind da kan finde på og nærmest overfalde min arm. som jeg så ik føler er leg mere .

• #4   20. dec 2010 heeh nej det self. rigtig nok smiley jamen de to kan være eller faktis er de bedste venner han kommet tit til ham også når han så er på besøg så det kan jo ik være fordi han ik kan lide ham. der var en periode for nogen mdr. siden hvor jeg storset ik var hjemme anden nogen få timer om dagen og så i weekenderne var vi så hos ham storset hele tiden. det har jeg også været meget ked a men dog kunne jeg ik lige gør andet, da jeg måtte være en periode ved min mor pga nogen personelig årsager. og har ik haft muligheden for og kunne ta ham med mig da min mor har en meget ikke katte glad kat! og har forhørt mig ved mange om det ku være muligt de vil se efter ham men så uden hel. så derefter har jeg haft en lille mistanke om det har noget med det og gøre. men har prøvet så godt jeg kunne og give ham en masse opmærksomhed efter jeg så er hjemme igen og vise jeg er her igen og ik bare sådan li bliver væk så lang tid. anden når jeg så lige er på arbejde nogen timer eller lige har noget jeg skal i løbet a dagen. nogen siger jeg skal give ham en lille legekammerat men kan jeg ik desværre da jeg ik vil skaffe mig flere dyr pga pladsen i min lejlighed og at jeg ik har råd til en kat mere lige nu

• #5   20. dec 2010 ups mener at hun har en hund der ik er glad for katte. hehe

• #8   20. dec 2010 jaah må vi da håbe det viil ændre sig med tiden smiley og ang. en kat mere har jeg dog haft en overvejelse om det self viil hjælpe lidt . men som du skiver sus. at det er en ærlig sag og sige at man ik har råd til en kat mere for har jeg ik råd som pengene ser ud lige nu. så syntes det viil være synd og anskaffe sig en når man ik har råd det ser jeg som at man er uansvarlig. for mine dyr skal ha en masse kærlighed og ik mangle noget så derfor må det lige være sådan indtil jeg måske kan få min kæreste overtalt til og få en kat mere eller en hund måske. men bliver først når vi flytter sammen om et lille års tid. smiley

• #9   20. dec 2010 Hej Louise smiley du lyder som en god og ansvarlig katte ejer smiley hvis du på et tidspunkt fortryder så skriv til mig, min datter har en rigtig sød rød tabby han som er kastreret, vaccineret ormekur og mærket som hun står og skal af med da hun ikke kan finde overskuddet til ham, da hun er blevet alene mor..... ved godt at foder og grus stadig koster penge, men det var et tilbud som du kan tænke over.... hun bor i Randers men hvis det er kan han leveres

Marlene

Kommentér på:
Hjælp! mijaver morgen og nat.

Annonce