Hjælp! mijaver morgen og nat. {{forumTopicSubject}}
har en hankat på snart 6 mdr. (indekat) han mijaver en del især tidligt om morgen og om natten også, han sover ik inde ved mig når min kæreste overnatter her og er stoppet med han sover inde hos mig når han så ik sover her, ellers får jeg ik noget søvn. men igen gør jeg heller ik så snart han kan høre mig/os inde i sove værelset mijaver han helt vildt og ved slet ik hvad jeg skal gøre føler lidt som om det måske er et lille råb om han føler dig ensom hvis man kan sige det sådan. han kan også finde på og mijave meget om dagen selv om jeg så er oppe og han så kan gå hvor han vil forsætter han stadig med det nogen gange op af dagen, den anden ting jeg bare ikke forstår er han er begyndt meget på at snappe efter mig og nogen gange kan det altså blive meget voldsomt hvor jeg ik længere syntes det virker som leg. jeg er helt på bar bund og ved ik hvad jeg skal stille op?! kan det være han ik føler sig hjemme her eller ikke kan lide mig eller sådan noget i den stil. men kan dog slet ik forstå hvis han så var blevet "sur" på mig at han så tit kommer a sig selv til mig og viil ha opmærsomhed og han bliver nusset og ligger/sidder ved mig. han er på ingen måde bare overladt til sig selv giver ham en masse kærlighed og omsorg. fik ham i sidste uge kastreret for og få lidt mere ro på ham da han jo så var ved og blive kønsmoden. men dog syntes jeg ik rigtig det har hjulpet endnu. håber da med tiden inden længe det hjælper lidt. nogen der kan give mig nogen seriøse råd ???
sep 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 4
sep 2010
sep 2010
sep 2010
jul 2009
Følger: 9 Følgere: 9 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 540
Marlene
Hjælp! mijaver morgen og nat.