{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.466 visninger | Oprettet:

Billig dyrelægei /nær trekantsområdet {{forumTopicSubject}}

Hej missemødre og fædre.
Jeg er blevet den stolte ejer af to dejlige missere, en hankat og hunkat. Jeg ønsker de begge neutraliseres. Men vigtigts er hunkatten til en start- er på SU.
Søger dog en god, men billig dyrelæge og tænkte derfor i ville være de rigtig at spørge. Jeg har kun være misse moar i 2 dage, og har stadig meget at lærer om, så har i råd i ærmet til 12 uger gamle killinger så sig endelig frem smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billig dyrelægei /nær trekantsområdet
  • #2   20. dec 2010 anna L ved godt det er lidt vej og køre men kan helt klart anbefale dig dyrelæge P.C i brande han er billig og har MANGE års erfaring..

    vi fik vores ilder kasteret hos ham og det koster det samme for en kat og det var vidst 650 smiley ved ikke helt hvad en hun koster men prøv og ring til ham og få et bud smiley det er som regl den bedste løsning at ringe rundt


  • #3   20. dec 2010 Jeg bruger Gorm i Vester hassing, ham har jeg gode erfaringer med, og synes også han er god til at komme med information, og tager sig tid til dig og din mislinger smiley

    Håber i finder ud af noget!
    Mvh Kira smiley


  • #4   20. dec 2010 dyrlægen der ligger i erritsø er super til at give en masse gode råd og er til at betale sig fra.... smiley

  • #5   20. dec 2010 Jeg kan anbefalde Strib Dyreklinik

    Hviss det skal være i Fredericia så Erritsø Dyreklinik, her i byen syntes jed kvalitet og pris hører sammen smiley


  • #6   20. dec 2010 Jeg bruger Trekantens Dyrlæger i Fredericia, jeg kan dog ikke sige noget om prisen på katte da jeg ikke har haft mine afsted endnu. Men de er rigtig flinke og de er i hvert fald dygtige til marsvin mv. så jeg overlader trygt mine katte i deres hænder også, når de snart skal til deres 1 års tjek. De er rimelige i pris med smådyrene og de er til at tale med.


  • #7   20. dec 2010 ja trekantens dyrlæge er os rigtig gode, bare ikke ved din pengepung... smiley

    erritsø dyreklinik er super gode til de større dyr os, og de sætter sig meget ind i hvordan dyret har det hjemme os, og det syns jeg er meget vigtigt... smiley men det er vel lidt en smagssag... men de er i valg fald til at betale sig fra os... en pris på chip og vacc af en hvalp ved trekantens dyrlæge er på ca 1500 kr og i erritsø er den på li omkring 1000 kr... smiley


  • #8   20. dec 2010 Bare undgå dr dyredød (prøv at google, så finder du ud af hvem det er).

    Held og lykke med det
    smiley
    Pia, Charley & Chili


  • #9   20. dec 2010 Jeg glemte at skrive at jeg skiftede fra Erritsø Dyreklinik over til Strib, da dyrlægen derovre har et katterum hvor der ikke kommer andre dyr i, og han har været på en del kurser omkring Katte..

Kommentér på:
Billig dyrelægei /nær trekantsområdet

Annonce