{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

Dyrepoliti? {{forumTopicSubject}}

Godaften KG.

Min overskrift viser tydeligt hvor jeg vil hen med denne tråd. Nemlig. Hvorfor fanden har vi ikke noget dyrepoliti her i Danmark, eller generelt noget sted man kan henvende sig, hvis man skal melde personer der på det groveste har mishandlet en lille killing?!

Politiet; Det ikke noget vi kan tage os af. Kontakt dyreinternatet.

Mig; Ja, det meget godt, men killingen er død af mishandlingen, hvad nytte kan internatet gøre?!. Det sq da jer man skal gå til så!

Men nej, åbenbart tager politiet sig ikke af sådan noget. Det alligevel påstand mod påstand sagde de. PÅSTAND?!

- De her omtalte mishandlere - de har fanget en lille killing, bundet en snor om dens hals og derefter svinget den rundt fra gulv til loft, fra væg til væg mens de har filmet det?! - og derefter sidder de og praler løs af det og viser det rundt til alle mulige... Kom lige og kald det påstand mod påstand.. De jo skide stolte af det shit de har lavet?!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrepoliti?
  • #1   20. dec 2010 Ja undskyld - Men ligefrem koger af raseri!

Skulle ud med det

• #3   20. dec 2010 Jeg er da bedøvende ligeglad med, hvor pengene kommer fra.
    Der råd til så meget andet "lort" her i danmark . men at sikre sig sådanne personer som de drenge her får røven på komedie efter det shit de har lavet - det.....!!! arg!

Og hvis det penge? jamen så må de sq gøre sådan politiet SKAL tage sig af den slags. Det mord!
    Om det en kat, fisk, hund eller et menneske, fuck det! Det et liv de her drenge har leget kispus med, og der efter stolt viser det frem. Fatter ikke hvordan verden kan være så... modbydelig ligeglad med de stakkels dyr smiley

• #4   20. dec 2010 kunne ikk være mere enig med dig LA... det var dog en meget modbydelig historie... man må fandme håbe de bliver straffet på en eller anden måde.. men ja til dyrpoliti, det er der virkelig brug for!! smiley

• #6   20. dec 2010 Det var da forfærdeligt,stakkels killing ,den sag skal da meldes,hvis ikke politiet vil modtage en anmeldes,kan man gå til f.eks god aften danmark,jeg kan huske den sag , tror det var en hamster det blev sat ild til,de blev dømt efter det havde været i tv .

• #7   20. dec 2010 De skulle have samme omgang selv, jeg ved godt man ikke må, men på et tidspunkt finder nogen vel ud af at der godt kan bruges penge på at beskytte dyrene noget bedre.

• #8   20. dec 2010 Jeg ved godt at vi ikke "bare" sådan lige får dyrepoliti. Men nu er vi ikke USA smiley og hvis man virkelig ville, så kunne man sikkert finde en meget mere brugbar løsning. *GG*

Susanne, hvad mener du? Kan ikke se hvor henne mit sprog er forkert? Bruger visse ord for at udtrykke min vrede over, at der kan være så tankeløse personer som de drenge (OG POLITIET)!
    Og ja, mener bestemt jeg har lov til at skrive skældsord såvel som man kan skrive "Fine" ord. Hvis folk finder dem stødende, så må de jo melde mig til HA'erne smiley

• #9   20. dec 2010 AnneGrethe - ja, overvejer da også kraftigt at gøre andet, siden politiet ikke ønsker at hjælpe i sagen.

Har tænkt på at gå til den lokale avis eller BT eller sådanne mediesteder, for det her.. det da fuldstændig dybt godnat. De drenge må fejle noget oppe i øverst etage.

• #10   20. dec 2010 Jeg er fuldstændig enig mig dig LA!

Man burde ****** have et dyrepoliti her i Danmark. Det lyder dog forfærdeligt og grovt det som de drenge har lavet!!!!!!!!!!!

• #11   20. dec 2010 Er så enig med dig LA
    og nemlig de har penge til alt muligt andet lort, som vi borger ikke får noget nytte af.
    men dyrepoliti vil vi få noget ud af.
    og sådan nogen ting gør mig virkelig rasende.

• #13   20. dec 2010 Ikke så meget som i Usa, men en del?

• #14   20. dec 2010 jesper: jeg tror nu de ville have deres hænder fulde...

• #15   20. dec 2010 Jeg tror dyre politi ville få noget at se til herhjemme også, nok ikke så meget som i kæmpe usa.
    Det er jo ikke kun vold mod dyr, men også alt det andet de stakler bliver udsat for.

• #16   20. dec 2010 Nemlig Brian P.
    smiley

• #19   20. dec 2010 Nej Dyrepoliti bliver aldrig til noget Jesper.
    men det burde, men da regeringen mener at vi har brug for alt muligt andet, bliver det ikke til noget i den nærmeste fremtid.

• #20   20. dec 2010 tag fat i dyrenes beskyttelse og hør dem ad, hvordan du skal gribe det an. Hvis du på nogen måde kan få fat i de optagelser kan politiet ikke afvise sagen.

Skrækkelig historie. Godt man ikke har udekat, med de syge typer, der efterhånden findes mange af,

• #21   20. dec 2010 Der skal godt nok meget - OG beviser - til, før dyreværnsforeningerne vil anmelde dyreværnssager til politiet, men det her er altså også meget! smiley
    De forb****** snotunger der brændte et marsvin ihjel for et års tid siden fik da vist en bette bøde, så denne sag, må også kunne få konsekvenser. Så hvis du har beviser, så gå videre med det.

• #22   20. dec 2010 Vejledning til politikredsene (fra justitsministeriet).

1.1.2 Anmeldelser fra borgere, herunder medlemmer af dyreværnsforeninger.
    Modtagelse af anmeldelser
    Sådanne anmeldelser skal behandles som alle andre anmeldelser om muligt strafbare forhold, jfr. retsplejelovens § 742, uanset om anmeldelserne indgår telefonisk, personligt eller skriftligt. Det betyder, at politiet ved modtagelse af anmeldelsen skal vurdere, om der er en rimelig formodning om, at der er begået et strafbart forhold, som forfølges af det offentlige. Medmindre politiet finder, at anmeldelsen straks kan afvises, bør politiet snarest muligt besigtige stedet, hvor det anmeldte forhold har fundet eller finder sted.

• #23   20. dec 2010 Problemet ligger i, at jeg ikke har de optagelser. Kender 2 af de drenge (eller rettere ved hvem de er) - men derfra og så til at de nok frivilligt ville vise det til politiet?
    Dog var der mange i bussen, som kan bevidne, at de nærmest stak optagelser op i hovedet på folk, mens de grinte og pralede af det de havde gjort.

• #24   21. dec 2010 De skal da tage imod anmeldelse.

Kontakt dyrenes beskyttelse og bed dem assistere.

Vedr dyrepoliti, se evt her:
    (link fjernet)

Og her:
    http://www.partietfokus.dk/

mvh
    Pia

• #25   21. dec 2010 Eeeij ! Sidder og får ondt i maven..
    At folk kan få sig selv til at gøre sådan noget, de må virkelig fejle noget oppe i hovedet. Tænk at mishandle dyr på den måde !
    Håber inderligt de får hvad de fortjener.
    Puha en historie. smiley

• #26   21. dec 2010 LA kender du nogle af de andre der var med bussen, da de drenge sad og viste filmen? Så vil der være andre end dig der er vidne, hvilket er en fordel ved anmeldelse.
    Ved du hvor drengene bor?

• #27   21. dec 2010 LA. Det bedste ville være hvis du kunne få de drenge du kender til at overføre billederne til dig selv....Og så gå til pressen med billederne.
    Det næst bedste var at få et tæskehold til at give dem en overraskelse....Komplet ulovligt, men såre effektivt.

• #28   23. dec 2010 Hej
    Lige lidt update herfra.
    Politiet har nu taget imod anmeldelsen, -
    Tror dog ikke rigtig de kan gøre noget smiley har givet dem navnene og de oplysninger jeg kendte til vedrørende to af drengene.
    Og så givet dem tidspunkt og fortalt hvilken bus det skete i, da der som sagt var en del vidner plus ham der kørte bussen, ham kender jeg personligt, og han smed drengene af bussen (men det var nu vidst mere fordi de larmede og irriterede folk i bussen, ved at ville vise den her optagelse til så mange som overhovedet muligt smiley

• #29   23. dec 2010 tak for update, har du kontaktet dyrenes beskyttelse? Jeg vil tro (og håber) de kan hjælpe dig videre.
    mvh
    Pia

• #30   24. dec 2010 Tak for opdatering. Godt politiet tog imod anmeldelsen. Nu skal de bare holdes til ilden. Så ring til dem i løbet af januer og spørg om der er sket noget i sagen.

Jeg kom til at tænke på, at de drenge da er et oplagt "mål" for SSP-samarbejde (Socialforvaltning, Skole, Politi). Politiet BØR kontakte forældre, skole, kommune! Der er noget rivende galt med de drenge. At mishandle et dyr, og tilmed prale af det :S og genere en hel busfuld passagerer med det, er ikke bare drengestreger!

Kommentér på:
Dyrepoliti?

Annonce