Dyrepoliti? {{forumTopicSubject}}
Godaften KG.
Min overskrift viser tydeligt hvor jeg vil hen med denne tråd. Nemlig. Hvorfor fanden har vi ikke noget dyrepoliti her i Danmark, eller generelt noget sted man kan henvende sig, hvis man skal melde personer der på det groveste har mishandlet en lille killing?!
Politiet; Det ikke noget vi kan tage os af. Kontakt dyreinternatet.
Mig; Ja, det meget godt, men killingen er død af mishandlingen, hvad nytte kan internatet gøre?!. Det sq da jer man skal gå til så!
Men nej, åbenbart tager politiet sig ikke af sådan noget. Det alligevel påstand mod påstand sagde de. PÅSTAND?!
- De her omtalte mishandlere - de har fanget en lille killing, bundet en snor om dens hals og derefter svinget den rundt fra gulv til loft, fra væg til væg mens de har filmet det?! - og derefter sidder de og praler løs af det og viser det rundt til alle mulige... Kom lige og kald det påstand mod påstand.. De jo skide stolte af det shit de har lavet?!!!!
nov 2010
Følger: 3 Følgere: 4 Emner: 17 Svar: 93
Skulle ud med det
nov 2010
Der råd til så meget andet "lort" her i danmark . men at sikre sig sådanne personer som de drenge her får røven på komedie efter det shit de har lavet - det.....!!! arg!
Og hvis det penge? jamen så må de sq gøre sådan politiet SKAL tage sig af den slags. Det mord!
Om det en kat, fisk, hund eller et menneske, fuck det! Det et liv de her drenge har leget kispus med, og der efter stolt viser det frem. Fatter ikke hvordan verden kan være så... modbydelig ligeglad med de stakkels dyr
dec 2010
Følger: 11 Følgere: 9 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 67
okt 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 2 Svar: 45
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 5
nov 2010
Susanne, hvad mener du? Kan ikke se hvor henne mit sprog er forkert? Bruger visse ord for at udtrykke min vrede over, at der kan være så tankeløse personer som de drenge (OG POLITIET)!
Og ja, mener bestemt jeg har lov til at skrive skældsord såvel som man kan skrive "Fine" ord. Hvis folk finder dem stødende, så må de jo melde mig til HA'erne
nov 2010
Har tænkt på at gå til den lokale avis eller BT eller sådanne mediesteder, for det her.. det da fuldstændig dybt godnat. De drenge må fejle noget oppe i øverst etage.
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 3 Emner: 5 Svar: 27
Man burde ****** have et dyrepoliti her i Danmark. Det lyder dog forfærdeligt og grovt det som de drenge har lavet!!!!!!!!!!!
okt 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 12 Svar: 123
og nemlig de har penge til alt muligt andet lort, som vi borger ikke får noget nytte af.
men dyrepoliti vil vi få noget ud af.
og sådan nogen ting gør mig virkelig rasende.
okt 2010
dec 2010
Følger: 11 Følgere: 9 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 67
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 5
Det er jo ikke kun vold mod dyr, men også alt det andet de stakler bliver udsat for.
okt 2010
okt 2010
men det burde, men da regeringen mener at vi har brug for alt muligt andet, bliver det ikke til noget i den nærmeste fremtid.
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
Skrækkelig historie. Godt man ikke har udekat, med de syge typer, der efterhånden findes mange af,
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
De forb****** snotunger der brændte et marsvin ihjel for et års tid siden fik da vist en bette bøde, så denne sag, må også kunne få konsekvenser. Så hvis du har beviser, så gå videre med det.
dec 2006
1.1.2 Anmeldelser fra borgere, herunder medlemmer af dyreværnsforeninger.
Modtagelse af anmeldelser
Sådanne anmeldelser skal behandles som alle andre anmeldelser om muligt strafbare forhold, jfr. retsplejelovens § 742, uanset om anmeldelserne indgår telefonisk, personligt eller skriftligt. Det betyder, at politiet ved modtagelse af anmeldelsen skal vurdere, om der er en rimelig formodning om, at der er begået et strafbart forhold, som forfølges af det offentlige. Medmindre politiet finder, at anmeldelsen straks kan afvises, bør politiet snarest muligt besigtige stedet, hvor det anmeldte forhold har fundet eller finder sted.
nov 2010
Dog var der mange i bussen, som kan bevidne, at de nærmest stak optagelser op i hovedet på folk, mens de grinte og pralede af det de havde gjort.
apr 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 3 Emner: 11 Svar: 926
Kontakt dyrenes beskyttelse og bed dem assistere.
Vedr dyrepoliti, se evt her:
(link fjernet)
Og her:
http://www.partietfokus.dk/
mvh
Pia
aug 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 65
At folk kan få sig selv til at gøre sådan noget, de må virkelig fejle noget oppe i hovedet. Tænk at mishandle dyr på den måde !
Håber inderligt de får hvad de fortjener.
Puha en historie.
dec 2006
Ved du hvor drengene bor?
sep 2006
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 84 Svar: 583
Det næst bedste var at få et tæskehold til at give dem en overraskelse....Komplet ulovligt, men såre effektivt.
nov 2010
Lige lidt update herfra.
Politiet har nu taget imod anmeldelsen, -
Tror dog ikke rigtig de kan gøre noget
Og så givet dem tidspunkt og fortalt hvilken bus det skete i, da der som sagt var en del vidner plus ham der kørte bussen, ham kender jeg personligt, og han smed drengene af bussen (men det var nu vidst mere fordi de larmede og irriterede folk i bussen, ved at ville vise den her optagelse til så mange som overhovedet muligt
apr 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 3 Emner: 11 Svar: 926
mvh
Pia
dec 2006
Jeg kom til at tænke på, at de drenge da er et oplagt "mål" for SSP-samarbejde (Socialforvaltning, Skole, Politi). Politiet BØR kontakte forældre, skole, kommune! Der er noget rivende galt med de drenge. At mishandle et dyr, og tilmed prale af det :S og genere en hel busfuld passagerer med det, er ikke bare drengestreger!
Dyrepoliti?