{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
621 visninger | Oprettet:

Healing af dyr? {{forumTopicSubject}}

Hej kattegalleri!
Jeg har en sød kollega der går meget op i "den alternative verden."
Jeg synes det er rigtig spædende og har fået hende til at kigge eller heale den ene af mine misser.
Hun sagde at:
-han har noget med bagpartiet, men at han ikke har ondt. Han har haft blærebetændelse. (det vidste hun dog godt)
-Han vil gerne have noget andet foder. Det tror jeg gerne på, han har været utilfreds med fodret efter vi har skiftet til skånekost.
- Han er en egocenteret manshuvanist(staves) og han har det bedst med at være i fred og vil KUN kæle når han lyst. Det passer også. Han hopper ned hver eneste gang han bliver taget op. Han kommer aldrig!
- han er virkelig irriteret på den anden kat vi har. Tja, de ligger ikke sammen mere og hun følger efter ham rundt og han giver hende ikke meget opmærksomhed!
-at han trods alt er glad for at være her og godt kan lide os. (tak tak!)

sagde til hende at han kommer næsten hver morgen og vil putte og hun sagde at sikkert var fordi han ville have mad få han er et rigtigt madøre! Og det første jeg er begyndt på om morgen er at give ham mad for han mijaver af mig med det samme jeg står op! (og det har jeg altså ikke fortalt hende!!)

Uanset om man tror på det eller ej, så syns jeg det er super sjovt og interessandt! Og tør godt indrømme at jeg tager det seriøst. smiley Så nu har jeg bedt hende om at "se" på mine andre dyr, er SÅ spændt på hendes svar. smiley :)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Healing af dyr?
Kommentér på:
Healing af dyr?

Annonce