{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.307 visninger | Oprettet:

Steril blærebetændelse {{forumTopicSubject}}

Ja, så har jeg været afsted med min lille simba igen med urinvejs besvær, men starter lige med at skrive om første gang.
Første gang var lige omkring august måned, hvor jeg opdagede han gik meget på toilettet, og der næsten ingen ting kom ud, ja og selvfølgelig var det lørdag, men mig af sted til dokter dyr, hun mærkede lidt på ham, og sendte os hjem med noget antibiotika, som han så skulle have i 8 dage, og ja han så ud til at trives rigtigt godt derefter, men så her tirsdag, begyndte han at gå meget på toilettet igen og jeg blev urolig, jeg tog tørkosten fra ham og han fik noget dåsemad med sovs og noget ekstra vand i, snakkede med vagtlægen, og han sagde hvis han blev ved med at gå på bakken meget skulle jeg få en tid, nå men jeg holdte øje med ham,og han fik normal toilet trang hele onsdag, men der kom stadig ikke ret meget ud af ham og han havde ikke den store appetit, så idag tog jeg til en anden dyrlæge, og bedte om at få ham tjekket, så han blev bedøvet og han blev så scannet og fik udtaget en urinprøve, den kan jeg først få endeligt svar på i næste uge pga julen, men det hun kunne se var blod og og noget jeg ikke lige kan huske navnet på. Scanningen viste en blærevæg på 2mm, og lidt rifter. jeg har fået metacam med hjem til ham som han skal have en gang i døgnet, og skal så derind en gang i ugen de næste 4 uger, hvor han skal have noget medicin insprøjtning. Har fået noget special foder med hjem til ham. Men nu venter jeg bare på endeligt svar på urinprøven.

Tak fordi jeg må læsse lidt af på jer, og undskylder at indlæget blev så langt.

Hilsen den urolige slave.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Steril blærebetændelse
Kommentér på:
Steril blærebetændelse

Annonce