{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.057 visninger | Oprettet:

Catlady
Catlady
Tilmeldt:
9. jun 2010
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 48

Åbyhøj - lille grå killing fundet {{forumTopicSubject}}

Hej katteelskere
Her til aften hørte jeg en høj miauven udefra gaden, gik ud og kiggede og inden jeg nåede at se mig om, sprang en lille, ca. 4-5 måneder gammel killing i favnen på mig. Den er i fin foderstand og meget tam. Men den var helt kold, rystede og virkede helt desperat efter at komme med indenfor. Derfor min bekymring.

Den er ikke øremærket og har ikke halsbånd på, så der er ingen at ringe til smiley Hvad gør man? Jeg har to unge katte i forvejen, hvoraf den ene har været slem til at "besøge" folk der har taget ham med ind (og derfor er blevet væk fra mig et utal af gange) så jeg vil ikke tage den med ind. Jeg lod den få varmen og lukkede den udenfor med en portion mad, men jeg ved ikke hvad der er det rigtige at gøre, når vejret er som det er...?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åbyhøj - lille grå killing fundet
  • Catlady
    Catlady Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 48
    #1   28. dec 2010 Vi kunne ikke tage killingen ind, da vi har to i forvejen som højest sandsynligt ikke ville tage pænt imod den. Og derudover er jeg heller ikke glad for at tage fremmede katte ind, netop af Sofie H's punkt 1. Har selv prøvet at min ene kat var væk, og været helt ude af den, hvorefter han er blevet fundet hos mennesker der har fodret ham. Men jeg forstår bare ikke hvorfor man lukker en ikke-øremærket killing ud, og så i den kulde...

    Vi valgte at lade døren til opgangen stå åben, så den kunne komme i ly for nattefrosten, og så lagde jeg lidt mad ud til den. Hvis den stadig er her i morgen, indleverer vi den hos dyrlægen.


  • #2   28. dec 2010 Kan du undersøge hvad køn den er ? For hvis det er det en lille pige så skal jeg nok tage den hjem indtil ejer evt ringer fx hvis du sætter sedler op. Kan bare ikke med en han for mine andre katte mvh søs

  • #3   28. dec 2010 hvor i åbyhøj er det ? smiley

Kommentér på:
Åbyhøj - lille grå killing fundet

Annonce