{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.390 visninger | Oprettet:

Min killing tisser i mit vasketøj {{forumTopicSubject}}

Har lige fået en dejlig lille maine coon killing. En hunkat..
Hun bruger kattebakke, men hun pisser også i alt det tøj hun kan komme i nærheden af.
Jeg har ikke tager hende på fersk gerning endnu, desværre.

1. hvorfor gør hun det? Er det måske fordi jeg har et barn?
2: hvad gør jeg ved det?
3: hvordam får man lugten ud af tøjet igen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min killing tisser i mit vasketøj
  • #1   28. dec 2010 1) Måske hun ser dit tøj som en dejlig ren duftende kattebakke *S*

2) Vasker tøjet igen og sørger for at det ikke lægger fremme for fremtiden *S*

3 ) Brug eddike som skyllemidel *S*

• #3   28. dec 2010 Den har sit eget sted, men den sover altid under sofaen :/. Har kun haft den en uge ca.. Den er omkring 14 uger gammel nu.

Må hellere gemme alt tøj af vejen så :).

• #5   28. dec 2010 den skal da nok bare falde til smiley .. giv den en chance for lige at finde ud af, at hjemme hos dig, det er altså hjem smiley

• #6   28. dec 2010 Maiken Boie H **Jeg har ikke tager hende på fersk gerning endnu, desværre.**

Hvorfor desværre? Du havde da forhåbentlig ikke tænkt dig at straffe hende?!

Killingen skal lige finde ud af hvor bakkerne står, og så skal det være en bakketype hun vil bruge, og gruset skal gerne være samme slags som hun er vant til, hvor hun kommer fra (hun har vel været vant til bakke?).
    Bakker skal stå rolige steder og ikke tæt ved madskål.

Søg evt. på "urenlig" eller "tisser" og find råd til hvordan du skal forholde dig. Der er mindst 100 tråde om emnet.

• #7   28. dec 2010 Fordi hvis jeg så det ville jeg flytte hende ud i kattebakken ? Men det er måske ikke korrekt ?

• #8   28. dec 2010 prøv at overveje om det er fordi hun måske kunne tænke sig noget andet grus eller om bakken ikke er "ren " nok til hende smiley er der noget larmende på vejen hen til bakken eks. en vaskemaskine ??? ellers prøv at tage hende ud i bakken flere gange om dagen tag stille fat i hendes forpoter og grav med dem sådan som katte gør når de dækker høm høm til.... ros hende imens smiley håber det hjælper

held og Lykke smiley

• #9   28. dec 2010 Jeg havde det problem med vores Joe da han var killing og jeg snakkede med dyrlægen om det, hun sagde at det er noget med at mennesker udskiller nogle hormoner der er lig kattes også lugter de lidt af det samme (fik ikke helst præcis forklaring), også tænker den på dengang den lå hos sin mor og hun vaskede dem når de havde lavet også laver den der hvor der lugter lidt ala missemor fordi den tror der bliver gjort rent smiley Men det holder op igen, vores kat gjorde det kun 2-3 gange i vores beskidte vasketøj der lå og skulle vaskes..

• #10   28. dec 2010 Hun bruger kattebakken.. Tror I det kan være hun føler sig ensom om natten ?

• #11   29. dec 2010 ja det tror jeg godt hun kan, jeg har næsten lige solgt en killing... efter noget tid blev jeg kontaktet af køber som var nervøs for at han fejlede noget da han hele tiden gik og pev, men efter noget tids vriden hjerner er det blevet sådan at hvis han får lov at sove i soveværelset om natten er der ik så meget piven smiley

• #12   30. dec 2010 **Tror I det kan være hun føler sig ensom om natten ?**

Hvis hun kun tisser på jeres tøj, mens hun er afskåret fra kontakt med jer, så kan der nok være noget om det. Hvis I ikke vil have hende i soveværelse, så måske en jævnaldrende misseven kunne være sagen.....

**Fordi hvis jeg så det ville jeg flytte hende ud i kattebakken ?**

Hvis killingen først er i gang med at tisse, så tvivler jeg på, det vil nytte at flytte på hende. Bedre hun bliver ført til bakken, inden hun overhovedet har sat sig på et forbudt-tissested, men det er jo lidt svært hvis det kun sker om natten. Måske er det nok at sørge for, at der aldrig ligger tøj og flyder.
    Ved ikke hvor stor jeres bolig er, men der bør ikke være for langt til en bakke for sådan en lille størrelse, så en ekstra bakke kan måske være en god ide.

• #13   30. dec 2010 Tror løsningen bliver at jeg ikke har mit tøj liggende hvor den kan komme i nærheden af det :).

Jeg har søgt og søgt efter en legekammerat og har endelig fundet en, men han er først klar i uge 8, så det glæder vi os rigtig meget til smiley

Kommentér på:
Min killing tisser i mit vasketøj

Annonce