{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.249 visninger | Oprettet:

Iih! Sår på næsen :/ {{forumTopicSubject}}

Da vi kom hjem fra arbejde d. 23/12 havde min lille guldklump Bastian fået et sår på næsen.. Det lignede på en måde lidt en hudafskrabning eller et brandsår.. Da jeg syntes det lignede der var betændelse i, ringede vi til dyrlægen og fik en tid..
Hun kiggede og alt andet så fint ud. Ørene, munden, kæben, det var helt fint.. (hun tog også temperatur, og den var kun en anelse for høj)
Nå, hun gav ham lidt mod smerter, og antibiotika mod betændelsen, samt vi fik nogle piller med hjem..
Han fik så den sidste pille igår..

Men men men...... Igår morges så det så fint ud, men da vi igen kom hjem, så det ud som om det var blevet revet op.. Som om den anden kat måske har pillet såret af.. Han piller ikke selv i det, heller ikke når han ikke ved vi holder øje med ham..
Hvad gør jeg så??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte to stikkontakter og tilkobling af en yderligere stikkontakt med lyddæmper. Desuden tilkobling af tre spotlys. Jeg laver selv huller til spot og køber materialer. Hvad er prisen? 1.500 kr.
  • Hækkeklip 750 kr.
  • Tilslutning af elkomfur 600 kr.
  • Trimme træer til 1.000 kr.
  • I need someone to fix the light cables (remove one and install 3 others) 730 kr.
  • Opfyldning af sand i højbede 890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Iih! Sår på næsen :/
  • #1   29. dec 2010 - Og min lejlighed er ikke stor nok til jeg kan "opdele" den mens vi ikke er hjemme, for at se om det virkelig er den anden kat..
    og har desuden også kun en bakke..

PS. han er indekat.

• #2   29. dec 2010 Det generer ham sandsynlig vis ikke, men såret har nok kløet, og så har han revet sårskorpen af, for jeg tror bestemt ikke, det er den anden kat.
    Hvis såret ellers ser "rent" ud, ville jeg bare lade det være og se tiden an til efter Nytår.

• #4   29. dec 2010 Nu har jeg lige set det, kattene legede og så bagefter blødte det igen..
    Så det er når de leger der blir revet hul..

Men det er ikke farligt? Et sår lige på næsen?

Kommentér på:
Iih! Sår på næsen :/

Annonce